2019-04-14بخش مطالباهمیت داشتن وبسایتاهمیت داشتن وبسایت اهمیت داشتن وبسایت زمانی مشخص میشود که بفهمید گروه زیادی از مشتریان بالقوه هستند که شما و محصولتان را نمیشناسند ، این وضعیت […]
2017-01-18بخش دانشنامهBounce Rate – ضریب بازگشتBounce Rate – ضریب بازگشت ضریب بازگشت یا درصد خروج یا نرخ پرش، یکی از آیتمهای مهم در بررسی سئو یک سایت است که به معنی تعداد […]
2013-11-16بخش مطالب صفحه اصلیاهمیت داشتن وبسایتاهمیت داشتن وبسایت اهمیت داشتن وبسایت زمانی مشخص میشود که بفهمید گروه زیادی از مشتریان بالقوه هستند که شما و محصولتان را نمیشناسند ، این وضعیت […]