فروش
همه چیز
بصورت اینترنتی


#1

از زمان گسترش استفاده از گوشی موبایل برای کارهای روزمره،فروشگاه اینترنتی تقریبا در همه زمینه‌ها رشد تصاعدی داشته است.
از مزیتهای بزرگ فروشگاه اینترنتی، فروش ۲۴ساعته و ۷روزه و بدون تعطیلی است. یک فروشنده دایمی و بدون تقاضای حقوق !!


اگر کالا یا خدمتی دارید که میتوانید بصورت اینترنتی بفروشید یا بازار بهتری برای آن پیدا کنید همین امروز اقدام کنید. همیشه اولین‌ها در هر زمینه‌ای برنده اند.


طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

چه نیازی به طراحی فروشگاه اینترنتی داریم؟


فروشگاههای اینترنتی امروزه بخش بزرگی از نیاز کاربران اینترنتی را به آسانی هرچه تمامتر فراهم میکنند. تصور کنید مشتری شما در خانه روی مبل نشسته و محصولات شمارا بررسی میکند و از شما خرید میکند. نه نیاز به اجاره مکانی در خیابانهای شلوغ شهر دارید و نه لازم است هزینه یادی صرف طراحی دکوراسیون فروشگاه خود بکنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان میتواند فروش شمارا در محدوده شهر و حتی دیگر استانها بالا ببرد و مشتریان بیشتری را نصیب شما کند. امروزه بیشتر افراد ترجیح میدهند قبل از هر خریدی ، کالای مورد نظر خودرا در اینترنت پیدا کنند و چند فروشگاه مختلف را مقایسه کنند.مدیریت آسان فروشگاه های طراحی سایتک باعث میشود خودتان براحتی بتوانید همه کارها را انجام دهید.

مزیت طراحی فروشگاه اینترنتی برای خودتان


003-24-hours

فروش ۲۴ساعته

بوسیله ایجاد یک فروشگاه اینترنتی‌، می‌توانید محصول یا سرویس خودرا بصورت ۲۴ساعته و همه روزه در دسترس مشتریان قراردهید.موقع استراحت و روزهای تعطیل جز ساعات فروش شما محسوب می‌شود


001-satisfaction

جلب اعتماد

همیشه مشتری دربرابر توضیحات فروشنده گارد دارد ویا اینکه فروشنده آنقدر توضیح می‌دهد که مشتری فرصت فکر وتصمیم ندارد.در فروش آنلاین شما همه توضیحات را می‌نویسید و مشتری خودش تصمیم میگیرد کدام قسمت را مطالعه کند.


002-balance

مقایسه و آموزش

به مشتری درباره جزئیات محصولتان آموزش دهید، به این صورت هنگام مقایسه محصولات مشابه ، مشتری اعتماد بیشتری به شما می‌کند. یکی از دلایل برد دیجی‌کالا آموزش خوبی بود که حین معرفی محصول می‌داد


انتخاب شما کدام است ؟

طراحی فروشگاه اینترنتی به شما این فرصت را میدهد که خرید مشتریان خود را اسانتر کنید. بنابراین افراد تمایل بیشتری برای خرید از شما دارند

خدمات ما در بخش

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

خرید آنلاین مزایای زیادی برای کاربران اینترنتی دارد که باعث رشد روز‌افزون آن شده است. سهولت در خرید ، امکان مقایسه کالاها، امکان بررسی ویژگی‌ها، جستجو برای مناسب‌ترین قیمت و عدم نیاز به رانندگی و خروج از محل خانه یا اداره همه از مزایای خرید اینترنتی است که باعث شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.برای اینکه سهم خود را از این بازار از دست ندهید لازم است برنامه ریزی کنید تا بخشی از فروش خودرا از همین امروز بصورت اینترنتی انجام دهید

طراحی فروشگاه اینترنتی این فرصت را برای شما ایجاد میکند که :

  • مشتریان جدیدی بدون در نظر گرفتن شهر و استان داشته باشید
  • فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ساعته باز است
  • نیازی به اجاره فضا برای فروشگاه ندارید
  • نیازی به طراحی دکوراسیون فروشگاه ندارید
  • به فروشنده های مختلف برای هر بخش نیازی ندارید
  • نیازی به انبار بزرگ و دپوی کالاها ندارید
  • محدود به خیابان و شهر خاصی نیستید. کالا ها با پست به همه جا ارسال می‌شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان


فروشگاه اینترنتی

بخشی از امکانات قابل ارائه در یک فروشگاه اینترنتی

هدیه ما به شما
سرویس‌های جانبی
diamond

درگاه پرداخت

برای سریعتر عملیاتی شدن فروشگاه تان، یک درگاه پرداخت واسط بصورت رایگان برای شما فعال می‌کنیم تا در شروع کار ، بیشتر تمرکزتان روی استراتژی فروش باشد.

diamond

نظردهی

مشتریان اغلب با مراجعه به نظرات مشتریان قبلی، تصمیم خودرا قطعی می‌کنند برای همین امکان ثبت نظرات در صفحه محصول بسیار مهم است. از نظر گوگل هم کمک خوبی به سئو سایت‌‌تان می‌شود.

 
diamond

آموزش و پشتیبانی

برای استفاده بهتر از همه امکانات فروشگاهتان برای شما یک جلسه آموزش و یک‌ماه پشتیبانی عملیاتی در نظر گرفتیم و پس از آن یکسال پشتیبانی رایگان دارید.

 

انتخاب بسته طراحی فروشگاه اینترنتی

و شروع از همین حالا؛
محاسبه هزینه طراحی یک فروشگاه خوب به موارد زیادی بستگی دارد که باید دقیق بررسی شود اما برای راحتی شما ما بسته‌های پیشنهادی زیر را از قبل آماده کرده‌ایم
home_hosting_pricing_pic_1

اقتصادی

اگر برای شروع فعالیت اینترنتی خود به یک سیستم ساده و بی دردسر و بدون امکانات خاص ، نیاز دارید این پکیج مناسب شماست

  • ۵۰۰مگابایت فضای هاست
  • نامحدود محصول
  • محصولات فیزیکی و دانلودی
  • قالب ساده
  • اتصال به درگاه واسط
home_hosting_pricing_pic_3

پیشرفته

یک سیستم کامل و قابل ارتقا برای محصولات خاص خود لازم دارید که امکان گسترش آسان هم داشته باشد؟ درست انتخاب کردید

  • امکاناتاختصاصی فروشگاهی
  • اتصالپیامک و تلگرام
  • اپلیکیشن موبایلی ساده
  • امنیت کامل
  • صدورانواع فاکتور
home_hosting_pricing_pic_4

استارت آپ

برای شروع یک استارت آپ قطعا به چیزی بیشتر از آنچه که تا کنون وجود داشته نیاز داریم. در این پکیج انتخاب همه چیز با شماست

  • امکان استفاده از VPS
  • امکان پشتیبانی ساعتی
  • گسترش آسان
  • هرچیز ممکن
  • سرویس هدیه
هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان به موارد زیادی بستگی دارد. بسته های فوق بصورت از پیش تعریف شده اماده شده تا سرعت کار را بالاتر ببرد. تیم سایتک در شهر اصفهان درحال خدمت به همشریان اصفهانی است اما از شهرهای دیگر نیز سفارش طراحی فروشگاه انجام میشود.

فروشگاه اینترنتی پر کاربرد

فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا

به یک فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا نیاز دارید ؟

محصولات زیادی دارید که میتوانید آنهارا بصورت اینترنتی بفروشید؟ . معمولا اولین جمله مشتریان ما برای یک فروشگاه اینترنتی این است که یک فروشگاه شبیه دیجی کالا میخواهم. خُب؛ ما این مشکل را حل کرده‌ایم. با انتخاب قالب فروشگاهی شبیه دیجی کالا میتوانید یک فروشگاه همه جانبه و با تمامی امکانات داشته باشید. درست مثل دیجی کالا !

سایت تبلیغاتی مانند دیوار

به یک سایت آگهی تبلیغاتی مانند سایت دیوار فکر میکنید؟

سایتهای قبول آگهی رایگان مانند سایت دیوار ، ایده بسیار خوبی برای ایجاد یک پایگاه مرجع در یک حوزه کاری می‌باشد. می‌توانید در یک حوزه تخصصی از کسب وکار ، اگهی‌های مختلف دریافت کنید و بابت نمایش آگهی و بروزرسانی آنها کسب درامد کنید.

پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی

قالب موبایلی

در یک پیشنهاد ویژه برای شما ، امکان سفارش نسخه موبایل ، متفاوت با قالب اصلی سایت را فراهم کرده‌ایم. با این روش ، استفاده و دسترسی به فروشگاه از طریق موبایل بسیار آسان‌تر و کاربرپسندتر خواهد بود.

اپلیکیشن موبایل

نرم افزار اندروید یا آیفون فروشگاه شما با قابلیت نصب بر روی انواع گوشی و تبلت ، امکان خرید آسان و سریع را برای مشتریان شما فراهم میکند. به اینصورت همیشه یک قدم جلوتر از بقیه رقبا خواهید بود.


نگران مشکلات این چنینی هستید؟؟ پاسخ ساده است. لطفا مطالعه کنید

1آیا آماری از میزان فروش در سایتم میتوانم داشته باشم؟
بله، البته ؛
فروشگاه در بخش مدیریت آن ،گزارش کاملی بصورت روزانه ، هفتگی و ماهانه به شما ارائه میکند. همچنین پرفروش ترین محصول و پرفروش ترین روز هفته هم برای شما مشخص خواهد بود. علاوه بر همه اینها ، گرازش کاملی از تعداد مشتریان و میزان خرید هر کدام و جمع کل خریدها برای شما بصورت لحظه‌ای محاسبه و نمایش داده خواهد شد.
2هزینه پستی را چطور باید به فاکتور اضافه کنم؟
بسیار خوب ، این یک گزینه خیلی ساده است. براحتی میتوانید شرایط حمل ونقل را در فروشگاه خود تعیین کنید و بسته به فاصله مقصد و یا هر پارامتر دیگری هزینه پستی یا حمل و نقل را محاسبه کرد و قبل از پرداخت مشتری به فاکتور اضافه کرد.
3من یک محصول با چند ویژگی متفاوت دارم که قیمت هرکدام فرق میکند.آیا این مشکل ساز می‌شود؟
نه ، اصلا ؛
خیلی از محصولات مانند لباس با تغییر اندازه قیمتشان فرق می‌کند ، یا مثلا لبتاپ یا موبایل ، با تغییر میزان حافظه داخلی قیمت یک مدل خاص ممکن است بسیار متفاوت باشد.
بنابراین میتوان تمامی این جزئیات را براساس انچه که ما «ویژگی» محصول مینامیم در فروشگاه تعریف کنید و بر اساس انتخابی که مشتری از این ویژگیها دارد قیمت انرا بصورت خودکار محاسبه کنید و نمایش دهید.
4چطور میتوانم یک محصول را به گروه خاصی (مثلا اعضای ویژه) گرانتر یا با تخفیف بفروشم ؟؟؟
برای این منظور نرم افزاری طراحی کردیم که میتوانید به هر گروه از کاربران سایتتان قیمت متفاوتی ارائه کنید.
مثلا فروش برای عموم با نرخ مشتری باشد. برای نمایندگی های فروش با 20% تخفیف باشد و برای همکاران قیمت با 20هزارتومان تخفیف محاسبه شود.
5اتصال به درگاه بانکی چه شرایطی دارد ؟
برای اتصال به درگاه‌های بانکی لازم است با مراجعه به بانکی که قبلا حسابی در آن افتتاح کرده اید فرم های مربوطه را درخواست کنید و تکمیل کنید. فرایند آن تقریبا 1ماه زمان میبرد تا درگاه به شما اعطا شود.
همچنین میتوانید بجای درگاه بانکی ، از درگاه پرداخت استفاده کنید. این درگاه‌ها سایتهای واسطی هستند که میتوانید سریعتز از بانک از آنها درخواست درگاه کنید. با این تفاوت که مبلغ دریافت شده از کاربر سایت شما ، به حساب کاربری شما در این درگاه پرداخت میرود و میتوانید بصورت دوره‌ای درخواست تسویه حساب و انتقال به حساب بانکی خودتان را داشته باشید. بین ۱ تا ۱۲ ساعت زمان تسویه حساب طول میکشد و گاها بین ۲ تا ۴درصد کارمزد میگیرند. اما از نظر امنیت و اعتبار با درگاه بانکی برابری میکند.
6آیا میتوان بر اساس وزن یا حجم خرید، هزینه پستی را محاسبه کرد ؟
حتما همینطور است.
بسیاری از محصولات ابعاد بزرگی دارند و یا وزن زیادی دارند. به همین خاطر هزینه حمل ونقل آنها بسیار متفاوت خواهد بود. سیستم محاسبه کرایه و حمل نقلی که ما استفاده میکنیم میتواند براحتی بر اساس تعدا محصول و ویژگی های هر محصول ، ابعاد و وزن محموله نهایی را محاسبه کنید و با استفاده از فرمول خاصی هزینه حمل آنرا خودکار محاسبه کند و به فاکتور مشتری اضافه کند
7امنیت محصولات دیجیتالی یا دانلودی را چگونه تامین میکنید؟
بطور کلی ، امنیت برای ما بسیار مهم تر از چیزی است که مشتری نگران آن است. چون هم اعتبارمان زیر سوال میرود و هم برای بقیه سایتهای روی سرور ممکن است مشکل ایجاد شود. برای همین همیشه سطح امنیتی سایتها و سرورهایمان بیش از تصور مشتری بالاست.
این برای خودمان بهتر است.
8آیا واقعا فروش از طریق اینترنت برای من اتفاق می‌افتد ؟
شاید باور نکنید اما ما مشتریانی داشتیم که اولین فروش زمانی روی سایت آنها انجام شده که حتی هنوز محصول را خریداری هم نکرده بودند ، چه برسد به دپو و انبار !
خرید روی اینترنت خیلی بالاتر از آنجه تصور میکنید اتفاق میوفتد. فقط کافیست در فضای اینترنت حضور داشته باشیدو اطلاعات محصولتان را کامل کنید.
مارا به اشتراک بگذارید