۱۰فاکتور مهم در فروش اینترنتی موفق ، عنوانی است که در این مقاله شما با آن آشنا خواهید شد، ما رو تا آخر مقاله همراهی کنید. از روش های مدرن در دنیای تجارت فروش از طرق اینترنت و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که فروش آنلاین بدون بازاریابی آنلاین امکان پذیر نمی باشد. برای شروع یک فروش اینترنتی باید در ابتدای شروع کار یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. فروشگاه شما مانند مغازه شما در اینترنت می باشد ، حال باید راه کارهای برای جذب مشتری در رقابت فروشگاه های اینترنتی بیاموزیم تا فروش موفقی داشته باشیم.
اینکه شما تصور کنید که ، عموم مردم در همه دره های سنی و با سلیقه های های مختلف از شما خرید می کنند اشتباه است. یکی از ۱۰فاکتور مهم در فروش اینترنتی موفق ، شناخت مخاطب محصول یا خدمات است. بهترین ورش این است که شما گروه خاصی را به عنوان مشتری مد نظر داشته باشید و شناخت کاملی از آنها داشته باشید. اینک شما متوجه شوید که مشتریان شما در چه رنج سنی هستند ، چه نیازی دارند، چه سرگرمی دارند و …. به رونق فروش شما کمک می کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۲۳۱۵۷۳ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |
با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ، شما نیاز به مخاطبانی دارید که شما را بشناسند. در واقع اینطور باید گفت که حیات کسب و کار شما به مشتری ها وابسته می باشد. اگر شما مشتری نداشته باشید پس فروش هم ندارید و کار شما نه تنها رونق ندارد بلکه بیهوده نیز تلقی می شود. با وجود مشتری شما برای رضایت مشتری پا به میدان بازار رقابتی می گذارید ، همچنین می کوشید تا کسب و کار وفعالیت خود را ارتقا دهید. حضور مشتری باعث می شود شما سود بیشتری از فروش داشته باشید و نقاط قوت و ضعف کار خود را بشناسید.
جذب مخاطب یکی دیگر از ۱۰فاکتور مهم در فروش اینترنتی موفق می باشد. حال این سوال برای شما پیش می آید چگونه باید مخاطب خود را جذب کنم ؟، همانطور که گفته شد فروش اینترنتی بدون بازار یابی اینترنتی امکان پذیر نیست. البته این را باید در نظر داشته باشید که ، با تمام تلاش های که شما برای رضایت مشتری انجام می دهید ، ممکن است باز هم تعدادی مشتری ناراضی داشته باشید. از راه کار های جذب مخاطب می توان مورادی مانند : ترغیب مخاطب برای عضویت در سایت شما ، تحیلیل و بررسی رقبا ، تولید محتوا درجه یک ، درک مشتری آنلاین ، زمان بندی ، هویت برند شما آشکار باشد ، وفا داری به تجارت خود ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و …. را نام برد.
شاید سوالی که ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که کجا باید محصول یا خدمات خود را بفروشم ؟ ، در این بخش ما به شما می آموزیم که محصول یا خدمت خود را کجا ارائه دهید تا مشتری داشته باشید.
شما باید برای مشتری در اینترنت شناخته شده باشید تا مشتری داشته باشید. بنابراین برای فروش در اینترنت دو راه پیش روی شما قرار دارد : تبلیغات آنلاین و رشد طبیعی سایت.
مهمترین بخش برای موفقیت در کسب و کار تبلیغات آنلاین می باشد. در صورتی که شما برای کسب و کار خود از تبلیغات انلاین کمک بگیرید روند فروش شما صعودی می شود. سریع ترین راه برای فروش بیشتر و افزایش سود تبلیغات آنلاین می باشد. تبلیغات در گوگل ، تبلیغات پیامکی ، تبلیغات شبکه های اجتماعی و تبلیغات ایمیلی از انواع تبلیغات آنلاین به شمار می روند. یکی از بهترین ف تاثر گذاز ترین و کم هزینه ترین انواع تبلیغات آنلاین همان تبلیغات در گوگل می باشد. برای آشنایی با انواع تبلیغات آنلاین به مقاله تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید.
در این روش شما باید صبور باشید تا جایگاهی را میخواهید را کسب کنید. استفاده از این راه شاید زمان بنر بنظر برسد اما نتیجه نهایی کسب بهترین جایگاه از سوی گوگل می باشد. بهترن بودن شما از دید مخاطب برای گوگل اهمیت بالایی دارد. در این جا این سوال مطرح است که چگونه باید به رشد طبیعی سایت کمک کرد؟ جواب خیلی ساده است ، با سئو بازاریابی محتوا. در طول روز افراد زیادی برای جستجو پاسخ سوالات یا نیاز های خود به گوگل مراجعه می کنند. اگر وب سایت شما محتوا مفید تر و سئو بهتری داشته باشد رتبه بهتری از سوی گوگل دریافت می کنید. بهتر است اینطور بیان کنیم که هر چه مطلب شما جذاب تر باشد و مشتری وقت بیشتری را در سایت شما سپری کند و به نتیجه دلخواه خود برسد گوگل رتبه بهتری به شما می دهد. هدف اصلی از سئو سایت رضایت مشتری و کسب رتبه از گوگل می باشد.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۲۳۱۵۷۳ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |
در فروش اینترنتی باید یک سری قوانین از سوی دارندگان کسب و کار های اینترنتی باید رعایت شود. با رعایت این قوانین شما اعتماد مشتری ها را جلب می کنید و همین امر باعث افزایش فروش شما می شود.
داشتن لوگو ای نماد در سایت فروشگاهی شما نشانه تایید شما از سوی سازمان تجارت الکترونیک می باشد. امکان دسترسی مشتری به اطلاعات شما(شماره تلفن ، آدرس ، ایمیل و …) برای او فراهم است و اعتماد او راجلب می کند.
ثبت نام شما در این سامانه نیز اعتماد مشتری را به سوی شما جلب می نماید. نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال وظیفه دارد که در مورد محتوا های مه خلاف قوانین می باشند به شما برای اصلاح آن تذکر دهد. البته باید گفت بدون این نشان امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد اما تمام مسئولیت های آن برعهده خود شما می باشد.
داشتن درگاه پرداخت معتبر امکان پیگیری برای شما و مشتری ها فراهم می کند. می توان گفت مهمترین بخش هر فروشگاه اینترنتی برای جذب مشتری درگاه پرداخت می باشد.
برای ارزیابی موفقیت خود در فروش اینترنتی باید مدام خود را آنالیز کنید. یک سری مشخه وجود دارند که مکم می کنند ما نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسیم و ببرسی کنیم. اعداد و آماری که موفقیت شما را نشان می دهند ، همان نرخ تبدیل، نرخ بازدید سایت، نرخ کلیک و… می باشند. برای دسترسی به این آمار از ابزار های گوگل آنالیتیکس، تگ منیجر و … می توان ستفاده کرد.