تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
روش های تبلیغات در اینستاگرام کدام اند؟
بهترین روش تبلیغ نویسی در اینستاگرام؟
هدف از تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
تبلیغات در اینستاگرام چقدر هزینه دارد؟
شاید دانستن این موضوع برای شما جالب باشد که پیج های که تعداد فالوور بالا دارند ،چگونه به این جایگاه رسیده اند؟ جواب بسیار ساده است، اکثر پیج های که در اینستاگرام رشد و پیشرفت داشته اند از طریق تبلیغات اینستاگرامی بوده است. البته برای انجام تبلیغات در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید با اصول و روش های آن کاملا آشنا باشید تا بهترین بازدهی را داشته باشید و هزینه های که برای تبلیغ انجام می دهید اثر بخش باشد. پس اگر میخواین با بهترین روش های تبلیغات و اصول تبلیغ آشناشید تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.
تبلیغات در اینستاگرام به معنی اشتراک گذاری محتواها که به سفارش کسب و کارها به منظور افزایش بازدید کاربران و ایجاد ترافیک سایت انجام می شود. محتواهای که در اینستاگرام برای تبلیغ اشتراک گذاری می شوند شامل : پستها ، استوریها یا لینکهای مورد نظر کسب و کارها می باشد. هدف از انجام تبلیغات گسترده در اینستاگرام بالا بردن نرخ تبدیل مشتری می باشد.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۲۳۱۵۷۳ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |
برای نوشت هر متن تبلیغ باید یک سری اصول و چارچوبها را رعایت کنید. به طور کلی برای تولید یک محتوا تبلیغاتی جذاب در اینستاگرام باید به ۲ نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.
بهتر است توجه داشته باشید که کارو محتوا تبلیغاتی در اینستاگرام نیز امری بسیار مهم است.
همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا یکی از محبوبترین شبکه های مجازی می باشد. این برنامه بهترین وسیله برای انجام تبلیغات گسترده و رونق کسب و کارها می باشد. بسیاری از مردم ایران و سراسر دنیا با راه اندازی کسب و کارها در این شبکه اجتماعی و استفاده از تبلیغات به رونق فعالیت خود کمک می کنند. حال می خواهیم در ادامه این مقاله شما را با روش های انجام تبلیغات موثر و بررسی اهداف انجام تبلیغات آشنا کنیم.
از اصلی ترین روشهای تبلیغ در اینستاگرام استفاده از ابزارهای فیسبوک ادز (Facebook Ads) یا تبلیغ اسپانسری می باشد. هدفمندسازی کاربران ایرانی بر اساس موقعیت جغرافیایی به دلیل تحریم های موجود علیه ایران غیر ممکن می باشد. به همین دلیل اگر قصد نمایش تبلیغات خود به کابران غیر ایرانی را دارید بخش زیادی از بودجه شما برای تبلیغ هدر می رود. به بیان دیگر استفاده از این روش برای انجام تبلیغات در اینستاگرام در ایران بی نتیجه است.
ممکن است اولین سوالی که در ذهن شما شکل بگیرد اشاره به این موضوع داشته باشد که ، اگر با انجام تبلیغات کاربری وارد صفحه من شد چگونه او را جذب کنم تا صفحه من را ترک نکند. در این قسمت راه های جذب مخاطب در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. اولین قدم برای جذب مخاطبها بهینهسازی پروفایل شما می باشد که با کاربر پس از رود به پیج شما با آن رو به رو می شود. علاوه بر بهینه سازی پروفایل برای جذب کاربران باید به مواردی مانند: نام کاربری ، بیوگرافی جذاب و استفاده از لینک در بیو نیز توجه داشته باشید.
استفاده از نام برند خودتان بهترین راه برای انتخاب نام کاربری در اینستاگرام می باشد. شما می توانید با کمی خلاقیت یک نام خاص ، جذاب ، ساده و بیادماندنی از برند یا حوضه فعالیت خود ایجاد کنید. این کار باعث می شود تا کاربران به راحتی شما را در سرچ اینستاگرام پیدا کنند.
عکس لوگو برند یا فعالیت شما بهترین گزینه برای عکس پروفایل حساب کاربری می باشد. از آنجایی که عکس پروفایل در اینستاگرام قابل زوم نیست بهتر است که از یک عکس ساده و مشخص که فاقد جزئیات است استفاده شود.
بیو اینستاگرام شامل توصیحاتی در رابطه با پیج و فعالیت شما می باشد. با توجه به محدویت کاراکتری که دارد سعی کنید از یک متن جذاب و خیلی کوتاه استفاده کنید. حتی می توانید در قسمت بیو هشتگ دهی نیز انجام دهید.
می توان گفت لینک از مهمترین بخشهای یک حساب کاربری تبلیغاتی در اینستاگرام است. اگر شما دارای وب سایت برای کسب و کار خود هستید بهتر است که لینک را به صفحه اصلی وب سایت خود و یا صفحات محصولات در بیو داشته باشید.
امروزه یکی از پر درآمدترین و راحت ترین شغل ها در حال حاضر ادمین اینستاگرام است. ۳ روش تبلیغ برای افرادی که صفحه اینستاگرام دارند وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم:
شاید بارها در اینستاگرام دیده باشید که خیلی از افراد معروف یک سری برندها یا پیج ها را تبلیغ می کنند. معرفی پیج ، برند و محصول ما با کمک گرفتن از بلاگرهای پرطرفدار و تأثیرگذارِ اینستاگرام به فالوورها ، تبلیغات اینفلوئنسری نام دارد. استفاده از این روش ممکن است که هزینه زیادی برای شما داشته باشه اما یکی از تاثیر گذارترین روشها به حساب می آید زیرا ، کاربران با اعتماد به بلاگرهای محبوبشان وارد پیچ شما می شوند.
از این سرویس برای انجام تبلیغات هدفمند استفاده می شود. یعنی با توجه به سلیقه ها و علایقی که مخاطب ها دارند او را هدف قرار داده و تبلیغ خود را به او نمایش می دهد. در این روش پرداخت هزینه ها به دلار است و راه آسانی برای تبلیغات نمی باشد. جدا از این موضوعات این روش در ایران به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی غیر فعال است.
هزینه های تبلیغات در این پیج ها بسیار کمتر از تبلیغات اینفلوئنسری می باشد و معمولا پست یا استوری شما حداکثر تا ۴۸ ساعت نمایش داده می شود. این پیج ها مخاطبان خود را دارند و اگر تبلیغات اصولی انجام شود نتیجه مطلوبی به دست می آید.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۲۳۱۵۷۳ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |
به این نکته توجه داشته باشید که گاهی تبلیغات در استوری بیشتر از تبلیغات در پستها اثر گذار است. حال می خواهیم شما را با انواع محتوا برای تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم.
شاید بارها از خود پرسیده باشید که برای تبلیغات در اینستاگرام بهترین روش کدام است؟ پست یا استوری. اینطور می توان بیان کرد که بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام از طریق اشتراک گذاری پستها می باشد. زیرا پست برخلاف استوریها که ۲۴ ساعت نمایش داده می شوند به طور همیشگی در صفحه شما باقی می مانند. از این گذشته امکانات زیادی جهت تولید یک محتوا تبلیغاتی در فید ایسنتاگرام موجود است. امکاناتی که پستهای اینستاگرام دارند شامل موارد زیر می باشد:
تبلیغات در اینستاگرام چقدر هزینه بر است؟ هزینه ای که باید پرداخت کنیم به چه عواملی بستگی دارد؟ چقدر از بودجه خود را بهتر است صرف تبلیغات کنیم؟
به طور کلی تبلیغات در هر زمینه ای و با استفاده از هر سیستمی هزینهبر می باشد. اما هزینه ای که بابت تبلیغات در اینستاگرام باید پرداخت کنید به عواملی مانند: پست یا استوری بودن تبلیغ ، زمان بندی تبلیغ (۲۴ ساعته یا ۴۸ ساعته) ، زمان انتشار تبلیغ (اینکه تبلیغ در چه تایمی اشتراک گذاری شود شب یا روز) و…. . همیشه سعی کنید یک سوم از بودجه خود برای درج تبلیغات هزینه کنید. با توجه به عواملی که نام بردیم هر پیج قیمت متفاوتی را برای درج تبلیغات شما ممکن است اعلام کند. پس بهتر است در اول مسیر پیج های که مورد نظر شما برای تبلیغات هستند را انتخاب کرده و در مورد هزینهها به توافق برسید.