سئو در اصفهان
2021-07-22تولید محتوا
2022-06-13نقش تبلیغات در دنیای امروز
تبلیغات اینترنتی به معنی اطلاع رسانی کردن و رساندن پیام است. هدف اصلی انتشار تبلیغات جهت جلب توجه مخاطبان در مورد محصول ، خدمت یا شرکت ها می باشد. در واقع پیام تبلیغات یک فراخوان می باشد وبرای چند دقیقه ممکن است که برای مخاطب جالب باشد و این اطمینان را به او بدهد که محصول شما بهترین نوع در تمام محصولات مشابه می باشد. تبلیغات در دنیای امروز یکی از اصلی ترین روش ها برای جلب توجه مخاطبان می باشد. گسترش تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مکان های پر رفت و آمد در بیلبوردها انجام می شود. تا به امروز تبلیغات بیشترین بازدهی را در جذب مشتری داشته است.
تفاوت تبلیغات آفلاین و آنلاین
شاید شما نیز به این فکر کرده باشید که کدام تبلیغ بهتر است آنلاین یا آفلاین. باید گفت که انتخاب نوع تبلیغات شما رابطه مستقیمی با کسب و کار شما و مشتری دارد. اگر شما از سایت یا شبکه اجتماعی جهت معرفی سایت خود بهره مند نیستید بهتر است که تبلیغات بیلبوردی را انجام دهدید. اگر کسب و کار یا محصول شما جنبه عمومی دارد و مربوط به همه افراد است توصیه می شود تبلیغات تلوزیونی انجام دهید. امروزه همه چیز به سمت فضای مجازی رفته است و تبلیغات اینترنتی رشد چشمگیری داشته است. تبلیغات اینترنتی در دنیای تبلیغات نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی پیشی گرفته است. جذب مخاطب بیشتر ، بزرگ تر بودن رسانه و قابلیت اندازه گیری دلایلی است که باعث رشد تبلیغات اینترنتی شده است.
چرا تبلیغات اینترنتی ؟
با وجود تبلیغات اینترنتی دیگر نیازی نیست که شما درگیر بازاریابی های وقت گیر شوید. این نوع روش تبلیغ پیچیده به نظر می رسد اما جذب مشتری را افزایش می دهد. جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه از مهمترین و اصلی ترین برتری های تبلیغات دیجیتال است. با وجود این تبلیغات دیگر نیازی نیست که به دنبال مشتری بگردید ، این کار باعث می شود که شرکت و محصول شما جلوی چشم مخاطب قرار بگیرد و مشتری خودش به محصول شما جذب شود. از دیگر ویژگی های دنیای تبلیغات این است که شما به راحتی می توانید داده ها و نتایج آنها را بررسی و اندازه گیری کنید. دو رسانه برای درج تبلیغ وجود دارد یکی از طریق موبایل و اپلیکیشن یکی از طریق سایت ها می باشد. انتخاب استفاده از این دو رسانه به مشتری و نوع محصول شما بستگی دارد.
هدفگیری در تبلیغات اینترنتی
- نوع مخاطب : تبلیغات بر این اساس که مخاطبتان کیست شما را نشان می دهد. توجه داشته باشید شغل مخاطب شما چیست ، چه چیزی را دنبال می کند و چه علایقی دارد.
- ویژگی های جمعیت شناختی : اینکه کاربران چه رده سنی دارند؟ زن هستند یا مرد؟ در نهایت، تبلیغات مرتبط با هر گروه داشته باشید.
- موضوع: تبلیغات اینترنتی نمایش داده شده بر اساس موضوعات مورد علاقه کاربران باشد.
- ریمارکتینگ : این یک روش هوشمندانه برای جذب بازدید کنندگانی است که چند بار وارد سایت شما شده اند و درخواستی نداشته اند. در این نوع هدف گیری اطلاعات کاربر ذخیره می شود و در جای دیگر تبلیغ سایت شما برای او نمایش داده می شود.
- جستجو: بر اساس جستجوها و کلمه کلیدی که یک مخاطب سرچ می کند تبلیغات نمایش داده شود.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۳۱۶۹۸۲ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |
روشهای تبلیغات اینترنتی
با توجه به اینکه انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد ، افراد با توجه به کسبو کاری که دارند و هدفی که از آن تبلیغات دارند باید یک روش مناسب انتخاب کنند. در این قسمت چند روش تبلیغ اینترنتی را به شما معرفی می کنیم.
تبلیغات ایمیلی
در تبلیغات ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. در این روش شما از طریق ایمیل محصول یا مطالب خور را به اشتراک می گذارید.
تبلیغات شبکههای اجتماعی
شبکه های اجتماعی راهی دیگر برای درج تبلیغات می باشند. شما می توانید یک پیج برای کسب و کار یا شرکت خود در شبکه پرطرفدار اینستاگرام راه اندازی کنید و تبیغات خود را آن جا درج کنید. همچنین به کمک افراد محبوب مثل هنرمندان، ورزشکاران، چهرههای مشهور و… که مردم آنها را دوست دارند و دنبال میکنند، پیام تبلیغاتی خود را می توانید به مردم انتقال دهید.
تبلیغات رپورتاژ خبری
به خبر تبلیغاتی غیر مستقیم به کمک یک گزارش یا مقاله آموزشی رپورتاژ خبری می گویند. شما با لحنی بی طرفانه درباره برتری یک محصول یا یک کسب و کار صحبت میکنید که ، مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود و از این طریق اعتمادش را جلب میکنید. انتشار رپورتاژ خبری باعث افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو سایت شما می شود.
تبلیغات همسان
این تبلیغ نوعی از تبلیغات بنری است که مشابه محتوا و مطالب میزبان است. سایت میزبان با قرار دادن تبلیغ شما در کنار دیگر مطالب سایت خود با قالب خود باعث جلب اعتماد مشتری می شود. با کلیک کاربر روی تبلیغ به صفحه ای که لینک داده باشید هدایت می شود.
تبلیغات اپلیکیشن
در این روش با درخواست از یک اپلیکیشن خاص میخواهید که تبلیغ شما را در برنامه خود نمایش دهد. هزینه تبلیغات شما با توجه به اینکه در چه مورد باشد تعیین می شو. گاها هزینه ها براساس کلیک با نصب محاسبه می شوند.
تبلیغات بنری
با ورود به یک سایت پربازدید عکس ها و تصاویر تبلیغاتی هستند که درحاشیه و اطراف آن توجه کاربران را جلب می کند. به خرید یک بنر از سایت برای مدت زمان مشخص جهت درج تبلیغ ، تبلیغات بنری می گویند.
تبلیغات نوتیفیکیشن
وقتی که وارد یک سایت می شوید هنگام خروج ممکن است از شما سوال شود که محصولات جدید به شما اطلاع داده شود یا خیر. با تایید این گزینه نوتیفیکیشن محصولات یا مطالب جدید روی سیستم شما حتی در زمان آفلاین بودن نشان داده می شود.
نحوه پرداخت هزینه در تبلیغات اینترنتی
- ماهیانه : برای تبلیغات در یک ماه هزینه پرداخت می شود.
- مادامالعمر : یک هزینه کلی برای همیشه پرداخت می کنید و تا زمانی که رسانه دو طرف برقرار باشد تبلیغ انجام می شود.
- CPA) Cost Per Action) : کاربر هر عملی که با وارد شدن به تبلیغ شما انجام دهد باید مبلغی به سایت میزبان پرداخت نماید.
- CPM) Cost Per mille) : در ازای هر هزار باری که تبلیغ شما دیده شود باید هزینه پرداخت کنید.
- CPC/PPC) Cost/Pay Per Clicks) : در این روش با هر کلیک که روی تبلیغ شما انجام می شود باید هزینه پرداخت کنید.
- CPI) Cost Per Install) : در این روش در ازای هر نصب هزینه پرداخت می کنید که بیشتر برای تبلیغات اپلیکیشن ها استفاده می شود.
- ROAI) Return on Advertising Investment) : بازگشت سرمایه شما به ازای هزینهای است که برای تبلیغات کردهاید. مثلاً شما به سایت تبلیغاتی عنوان می کنید با تبلیغاتی که انجام می دهید، اگر بازگشت سرمایه دو برابر داشته باشم ، مبلغ مشخصی به شما پرداخت می کنم.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۳۱۶۹۸۲ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |