تبلیغات اینترنتی به معنی اطلاع رسانی کردن و رساندن پیام است. هدف اصلی انتشار تبلیغات جهت جلب توجه مخاطبان در مورد محصول ، خدمت یا شرکت ها می باشد. در واقع پیام تبلیغات یک فراخوان می باشد وبرای چند دقیقه ممکن است که برای مخاطب جالب باشد و این اطمینان را به او بدهد که محصول شما بهترین نوع در تمام محصولات مشابه می باشد. تبلیغات در دنیای امروز یکی از اصلی ترین روش ها برای جلب توجه مخاطبان می باشد. گسترش تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مکان های پر رفت و آمد در بیلبوردها انجام می شود. تا به امروز تبلیغات بیشترین بازدهی را در جذب مشتری داشته است.
شاید شما نیز به این فکر کرده باشید که کدام تبلیغ بهتر است آنلاین یا آفلاین. باید گفت که انتخاب نوع تبلیغات شما رابطه مستقیمی با کسب و کار شما و مشتری دارد. اگر شما از سایت یا شبکه اجتماعی جهت معرفی سایت خود بهره مند نیستید بهتر است که تبلیغات بیلبوردی را انجام دهدید. اگر کسب و کار یا محصول شما جنبه عمومی دارد و مربوط به همه افراد است توصیه می شود تبلیغات تلوزیونی انجام دهید. امروزه همه چیز به سمت فضای مجازی رفته است و تبلیغات اینترنتی رشد چشمگیری داشته است. تبلیغات اینترنتی در دنیای تبلیغات نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی پیشی گرفته است. جذب مخاطب بیشتر ، بزرگ تر بودن رسانه و قابلیت اندازه گیری دلایلی است که باعث رشد تبلیغات اینترنتی شده است.
با وجود تبلیغات اینترنتی دیگر نیازی نیست که شما درگیر بازاریابی های وقت گیر شوید. این نوع روش تبلیغ پیچیده به نظر می رسد اما جذب مشتری را افزایش می دهد. جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه از مهمترین و اصلی ترین برتری های تبلیغات دیجیتال است. با وجود این تبلیغات دیگر نیازی نیست که به دنبال مشتری بگردید ، این کار باعث می شود که شرکت و محصول شما جلوی چشم مخاطب قرار بگیرد و مشتری خودش به محصول شما جذب شود. از دیگر ویژگی های دنیای تبلیغات این است که شما به راحتی می توانید داده ها و نتایج آنها را بررسی و اندازه گیری کنید. دو رسانه برای درج تبلیغ وجود دارد یکی از طریق موبایل و اپلیکیشن یکی از طریق سایت ها می باشد. انتخاب استفاده از این دو رسانه به مشتری و نوع محصول شما بستگی دارد.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۳۱۶۹۸۲ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |
با توجه به اینکه انواع مختلفی از تبلیغات اینترنتی وجود دارد ، افراد با توجه به کسبو کاری که دارند و هدفی که از آن تبلیغات دارند باید یک روش مناسب انتخاب کنند. در این قسمت چند روش تبلیغ اینترنتی را به شما معرفی می کنیم.
در تبلیغات ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ یکی از روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. در این روش شما از طریق ایمیل محصول یا مطالب خور را به اشتراک می گذارید.
شبکه های اجتماعی راهی دیگر برای درج تبلیغات می باشند. شما می توانید یک پیج برای کسب و کار یا شرکت خود در شبکه پرطرفدار اینستاگرام راه اندازی کنید و تبیغات خود را آن جا درج کنید. همچنین به کمک افراد محبوب مثل هنرمندان، ورزشکاران، چهرههای مشهور و… که مردم آنها را دوست دارند و دنبال میکنند، پیام تبلیغاتی خود را می توانید به مردم انتقال دهید.
به خبر تبلیغاتی غیر مستقیم به کمک یک گزارش یا مقاله آموزشی رپورتاژ خبری می گویند. شما با لحنی بی طرفانه درباره برتری یک محصول یا یک کسب و کار صحبت میکنید که ، مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود و از این طریق اعتمادش را جلب میکنید. انتشار رپورتاژ خبری باعث افزایش رتبه گوگل و بهبود سئو سایت شما می شود.
این تبلیغ نوعی از تبلیغات بنری است که مشابه محتوا و مطالب میزبان است. سایت میزبان با قرار دادن تبلیغ شما در کنار دیگر مطالب سایت خود با قالب خود باعث جلب اعتماد مشتری می شود. با کلیک کاربر روی تبلیغ به صفحه ای که لینک داده باشید هدایت می شود.
در این روش با درخواست از یک اپلیکیشن خاص میخواهید که تبلیغ شما را در برنامه خود نمایش دهد. هزینه تبلیغات شما با توجه به اینکه در چه مورد باشد تعیین می شو. گاها هزینه ها براساس کلیک با نصب محاسبه می شوند.
با ورود به یک سایت پربازدید عکس ها و تصاویر تبلیغاتی هستند که درحاشیه و اطراف آن توجه کاربران را جلب می کند. به خرید یک بنر از سایت برای مدت زمان مشخص جهت درج تبلیغ ، تبلیغات بنری می گویند.
وقتی که وارد یک سایت می شوید هنگام خروج ممکن است از شما سوال شود که محصولات جدید به شما اطلاع داده شود یا خیر. با تایید این گزینه نوتیفیکیشن محصولات یا مطالب جدید روی سیستم شما حتی در زمان آفلاین بودن نشان داده می شود.
شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰ |
شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸ |
شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۳۱۶۹۸۲ |
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰ |