تاثیر مستقیم شبکههای اجتماعی بر کسبوکارتان
تبلیغ دهان به دهان به روش اینترنتی!
امروزه حضور اثربخش در رسانه های اجتماعی برای همه به یک ضرورت تبدیل شده است.اکنون از بالاترین مقام های سیاسی هر کشور گرفته تا هنرمندان،کارآفرینان،مدیران،سخنرانان،کارشناسان،متخصصان و شرکت ها و سازمانهای تجاری و غیرتجاری،همه و همه به اهمیت این موضوع پی برده اند اگر هم تا به حال پی نبرده باشند به زودی مجبور به این کار خواهند شد.
38 سال طول می کشد تا رادیو بتواند 50 میلیون مخاطب جذب کند،تلویزیون در 13 سال و اینترنت در 4 سال به 50 میلیون مخاطب می رسند.اما فیسبوک در کمتر از 9 ماه ،100 میلیون کاربر به دست آورد
65درصد از شرکت ها از لینکداین به عنوان ابزار اصلی استخدام نیروی کار استفاده می کنند. 80درصد از کاربران توءیتر ،با تلفن همراه حساب کاربری خود را بروز می کنند و روزانه 500 میلیون توءییت فرستاده می شود.
هنوز هم روش دهان به دهان تبلیغات ، موثرترین روش تبلیغ است، چیزی که استارتاپ نوپایی مثل اسنپ را به سرعت ،درعرض چندماه به بالاتر از دیجیکالا رساند همین تبلیغ دهان به دهان بود.روش اینترنتی تبلیغ دهان به دهان این است که شما یک پست سرگرمکننده را ضمن معرفی محصول خود در شبکههای اجتماعی قرار میدهید و افراد آن پست را برای دوست نزدیکی ارسال میکنند یا حتی روی صفحه شخصیشان میگذارند.
چگونه شبکه های اجتماعی روی فروش تاثیر می گذارند؟
چطور میتوان زمان سفید دیگران را به زمان سیاه خودتان تبدیل کنید.
افزایش آگاهی
یک پرش بلند به جلو
برندها می توانند با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی ،آگاهی را افزایش دهند.برای این کار آنها به طور فعال در فضای اجتماعی که محل زندگی مصرف کنندگان است حضور دارند و شبکه های اجتماعی را در آمیخته بازاریابی ترکیب می کنند.
نسخه آزمایشی
بفرمایید تست کنید
شبکه های اجتماعی می توانند از ترغیب مصرف کنندگان برای استفاده رایگان از نسخه های آزمایشی محصولات و برنامه های وفاداری ،پشتیبانی کنند
تسهیل خرید
با ادمین پیج تماس بگیرید
تسهیل خرید:شبکه های اجتماعی ،محل هایی را برای کانال های توزیع و ارائه مشوق های تبلیغاتی فروش،فراهم می کند.از جمله انجام معامله و پیشنهادات گروهی
وفاداری برند
مسابقه این هفته
شبکه های اجتماعی محلی است برای ارائه فعالیت های جذاب به مصرف کنندگان تا مطمئن شویم آنها زمان بیشتری را با برند می گذرانند و به درجات بالایی از وفاداری دست می یابند.
????
?????
هدف اصلی استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی برای اهداف ترفیعی،کمک به مصرف کنندگان در حین انجام فرآیند خرید می باشد .بازاریابان مراحل مختلف این چرخه را برای افزایش آگاهی برند،افزایش تمایل به برند و تصویر ذهنی از برند،ساخت ارزش برند،تحریک میل و هّل دادن مصرف کنندگان به عمل ،هدف می گیرند.آنها می توانند با استفاده از پیام های ترفیعی هدفمند و از طریق کانال های شبکه های اجتماعی ،روی نگرش و حرکت مصرف کنندگان در فرآیند خرید تاثیر بگذارند.در نهایت شبکه های اجتماعی می توانند چیزی بیش از یک سرگرمی باشند.شبکه های اجتماعی می توانند روی فروش تاثیر بگذارند.
مراحل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شبکه های اجتماعی
تجزیه و تحلیل موقعیت
تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و تعیین بودجه
مشخصات مخاطبان هدف،مصرف کنندگان اجتماعی
انتخاب وسیله ها و کانال های شبکه های اجتماعی
خلق استراتژی تجربی
تولید محتوا و گرافیک ارائه محتوا
زمانبندی ارائه محتوا و نحوه قرارگیری در شبکه های اجتماعی
مدیریت و اندازه گیری کمپین
اشتراک تجربه
تقریبا همه مراجعان ما نگرانیهایی دارند که مشترک است و براحتی قابل حل!
سوال شما هنوز
بی پاسخ مانده ؟
نگرانی خود را پیدا کنید و راهحل آن را بدانید
در رسانه های اجتماعی دونوع کاربر داریم:کسانی که دنبال کنندگان بیشتری می خواهند و کسانی که به دروغ می گویند دنبال کننده نمی خواهند.جستجوی "چگونه دنبال کنندگان بیشتری به دست بیاوریم"در گوگل میلیون ها نتیجه به بار می آورد که نشان می دهد این موضوع اهمیت دارد. با استفاده از استراتژی های محتوایی می توانید به این هدف دست یابید.
هدف پروفایل این است که نظر دیگران را به فعالیت های شما در رسانه های اجتماعی جلب کند.اساسا صفحه پروفایل شامل اطلاعاتی است که کاربران سرتاسر دنیا می توانند آن را ببینند و درباره آن داوری کنند. ما از عکس پروفایل تا نام کاربری شما و توضیحاتی که برای معرفی خود یا مجموعه خودتان استفاده می کنید از تکنیک های بازاریابی استفاده می کنیم
فقط کافی است هدف از حضور در شبکه های اجتماعی را بررسی کنیم .هر کدام از شبکه های اجتماعی با هدف تبلیغات و بازاریابی خاصی ایجاد شده اند و نحوه ارائه و تولید محتوا برای هر کدام متفاوت می باشد.باید مخاطبان هدف خود را بررسی کنیم و دریابیم از کدام شبکه های اجتماعی بیشترین استفاده را می برند و به کدام یک اعتماد بیشتری دارند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی باید قسمتی از برنامه بازاریابی سازمان باشد.مانند برنامه های ارتباطات بازاریابی یکپارچه،ممکن است سازمانها برنامه های جدایی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی توسعه دهند.
مانند هرچیز دیگری در کسب و کار،بودجه موضوع بحرانی است.بدون سرمایه سازمان نمی تواند کمپینی را شروع کند یا ادامه دهد.رویکرد بسیاری از شرکتها به بودجه بندی شبکه های اجتماعی ،درصدی از پرداختی برای تبلیغات می باشد که به نوبه خود توسط برنامه ریزان سازمان و با چند فرمول مشخص،تعیین می شود. برخی درصدی از سرمایه بازاریابی آنلاین را به شبکه های اجتماعی تخصیص می دهند.
چرا مارا انتخاب میکنند
این خدمات را هدیه بگیرید
یک مشتری راضی ۷ مشتری جدید برای کسبوکار شما میآورد.هیچ تبلیغاتی چنین بُردی برای شما ندارد
اول
همه چیز زیر یک سقف
مراحل ساخت یک برند کاملا به یکدیگر وابسته است و هر مرحله مکمل مرحله بعدی است. در هنگام انتخاب نام برند به بررسی اقدامات بعدی شما در برندسازی توجه می شود تا نام انتخابی بتواند به ساختن یک برند ، قدرت ببخشد
دوم
خلاق و ایده پرداز
به دلیل حضور برندهای بسیار در دنیای تجارت رقابت بسیار فشرده است .متاسفانه و یا خوشبختانه نام های مشابه بسیاری در بازار وجود دارد که هیچ جذابیت و تازگی برای مشتری ندارد و تنها با کمی خلاقیت در انتخاب نام می توان مشتریان را به سمت خود کشاند.
سوم
آینده نگری
اگر زمانی تصمیم بگیرید برند خود را به مرزهایی فراتر از ایران ارسال کنید باید در چشم انداز انتخاب نام برند این ویژگی دیده شده باشد تا مجبور نشوید با نامی دیگر محصول خود را به دیگران معرفی کنید.
چهارم
مشاوره
نام شما یک ابزار بازاریابی می تواند برای شما باشد.مشاوران ارشد بازاریابی و فروش در تیم انتخاب نام حضور دارند تا قدرت نام را در تبلیغات و بازاریابی مورد بررسی قراردهند.