نیاز به طراحی سایت فوری دارید؟

شاید این سوال پیش بیاید که چه کسانی نیاز به طراحی سایت فوری پیدا میکنند؟
این نوع طراحی مناسب افرادی است که شرکت و کسب و کار خود را برای تبلیغات در نمایشگاه معرفی کرده اند و الان فرصت بسیار کمی برای طراحی سایت دارند، یا می توان افرادی که می خواهند رزومه کاری خود را در قالب یک سایت بیان کنند.

طراحی سایت فوری

طراحی سایت فوری چه زمانی مفید است؟

زیاد دیده شده که برخی از شرکت ها،سازمان ها ، ارگانها تغییراتی در شیوه کسب و کار خود می دهند ، یا زمینه جدیدی در کسب و کار خود باز می کنند که با قبلی فرق داشته و نیاز به طراحی سایت فوری برای زمینه جدید هستند.
شاید مدیر مجموعه برای اقدام به طراحی سایت و پیدا کردن شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت، دیر کرده باشد.طی تماس با شرکت طراحی سایت اصفهان ، درخواست طراحی سایت فوری میدهد.

نمونه طراحی سایت فوری :

شرایط طراحی سایت فوری چیست؟

استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا یا وردپرس:

برای این سبک طراحی باید شرایطی از قبل اماده و مهیا باشد. فرصتی برای برنامه نویسی و کد نویسی نداریم و باید از افزونه های اماده استفاده کنیم.

استفاده از قالب آماده:

در طراحی سایت فوری فرصتی برای طراحی قالب اختصاصی نداریم ، طراحی قالب اختصاصی در طراحی سایت حرفه ای اتفاق می افتد.قالبهای اماده هستند که از پیش طراحی شده اند یا در نمونه کارهای پیشین سایتک موجود هستند و شما میپسندید که همان قالب برای شما بارگزاری خواهد شد.

استفاده از بخش های روتین و سریع:

بخش های همیشگی یک سایت صفحه اصلی یا خانه ، تماس با ما ، درباره ما ، یک فرم عضویت یا ثبت نام ، بخش نوشته ها یا بلاگ و صفحه اول تقریبا گرافیکی است. تمامی این موارد فوری پیاده سازی خواهد شد.

طراحی سایت در زمان کرونا:

سفارش های مربوط به طراحی سایت فوری ، طراحی سایت فروشگاهی فوری در زمان کرونا دو برابر شد. کسب و کارهایی که تا قبل از آن سایت نداشتند و بخاطر کرونا و قرنطینه فروش خود را از دست داده بودند بیشترین مشتری از این قبیل بودند.

ویژگی ها:

ویژگی هایی که در سایت های فوری باید رعایت شوند خیلی مهم هستند ، بخاطر کمبود زمان نباید از استانداردهای مهم چشم پوشی کرد. در ادامه ویژگی های طراحی سایت فوری را توضیح داده ام:

رعایت اصول اولیه سئو:

این مهم تحت عنوان پیش نیاز سئو که خیلی خیلی مهم است در سایتک برای تمامی سایت ها پیاده سازی می شود. سایت هایی که پیش نیاز سئو دارند با رعایت تمامی اصول سئو از همان اول بهینه سازی شده اند و مشکلاتی از قبیل پیدا نشدن توسط موتور های جستجو را نخواهند داشت.

رابط کاربری خوب:

در روانشناسی مبحثی داریم تحت عنوان اثر اولیه! شما وقتی برای اولین بار تجربه و احساس خوبی در برخورد با هر انسان یا هر چیز دیگری داشته باشید، اثر اولیه مثبتی در ذهن شما حک خواهد شد. عکس این مساله هم امکان پذیره.
وقتی کاربر سایتی که متعلق به شما هست را باز می کند ، اگر اثر اولیه خوبی از نظر رنگ امیزی ، مطالب ، جای دکمه ها و عکس ها در ذهنش باقی بماند ممکن هست همیشه حس عالی به شما و شرکت شما داشته باشد.
در طراحی های  ما تمامی این موارد رعایت شده است.

محتوای متنی مناسب:

محتوای متنی سایت شما ، علاوه بر اینکه توسط موتورهای جستجو خوانده می شود ، توسط بازدید کنندگان شما هم مطالعه خواهد شد.یک محتوای مناسب می تواند بازدید کننده را تا اخر جذب کند و این جذب شدن به خرید محصول شما بینجامد.

قیمت مناسب:

طراحی سایت فوری با توجه به امکانات کمتری که نسبت به طراحی اختصاصی دارد ، قیمت مناسب تری دارد.برای اطلاع از قیمت ها با شماره 09135757030 یا 03132316982 تماس بگیرید.

دامنه و هاست:

انتخاب یک دامنه متناسب با کسب و کار و برند شما ، تاثیر بسیاری در جذب مشتری دارد. دامنه مناسب در سئوی عالی بسیار مفید است.انتخاب دامنه مناسب را به ما بسپارید.ضمن اینکه این فرایند زمانبر نیست ولی بسیار مهم است.

ما از اول تا اخر کنار شماییم تا به نتیجه برسید!

مارا به اشتراک بگذارید