چگونه ایمیل مارکتینگ درآمد ایجاد می‌کند

ارسال ایمیل هزینه ندارد اما خبر از سود نهفته آن دارید ؟

پله پله تا ملاقات مشتری!

ایمیل مارکتینگ در دنیای تبلیغات نه تنها جایگاهی برای خود ساخته بلکه با بازدهی خوبی که دارد این جایگاه را تثبیت کرد . ایمیل مارکتینگ بر خلاف آنچه که تصور می‌کنید بالاترین بازدهی را به نسبت هر دلار هزینه ، برای شما دارد. سلسله مراتب و تقویم برنامه‌ریزی شده ارسال ایمیل‌ها، هربار ،مشتری را یک قدم به شما نزدیک‌تر می‌کند.ایمیل‌ها معمولا اهدافی را دنبال می‎کنند که عبارتند از:

  • افزایش ارتباط یک کسب‌وکار با مشتری‌های فعلی و قدیمی آنها؛ به این منظور که فروش تداوم پیدا کند و وفاداری ایجاد شود
  • ارسال ایمیل برای افزایش کاربران جدید.
  • نمایش دانش وتخصص ما در این حوزه (موضوع ایمیل)
  • تبلیغ دیگر کمپانی‌های شریک و دیگر برندهای خود ما درکنار ارائه محتوایی مفید.

برای مخاطب خود، بهترین کاتالوگ خود را رایگان بفرستید و همیشه جلو چشم او باشید.
3700میلیون

اکانت ایمیل در دنیا

269میلیارد

ارسال ایمیل در روز

88ایمیل

دریافت شده در روز

42%

مشاهده ایمیل در گوشی

اطلاع‌رسانی

معرفی رایگان محصولات و خدمات و برند خودتان

اگر یک فروشنده خودرو بخواهد از تمامی ویژگی‌های خودروی خود برای شما صحبت کند ، شاید لازم باشد برای ۴۰۰۰قطعه بکار رفته در خودرو ۴۰۰۰ دقیقه برای شما صحبت کند.یعنی ۶۶ ساعت .
اما شما برای خرید این خودرو به ۱ تا نهایتا دوساعت شنیدن نیاز دارید و این انتخاب خود شماست که چه اطلاعاتی نیاز دارید بدانید. وظیفه ایمیل مارکتینگ دقیقا همین است ، اول معرفی و دوم ایجاد نیاز. ایمیلهای که موضوعاتی سریالی و پشت‌سرهم دارند و بصورت منظم ارسال می‌شود و در واقع همان ۴۰۰۰دقیقه صحبت است. اما مشتری با مطالعه ۴ یا ۵ مورد از این ایمیلها به این بینش میرسد که لازم است این سرویس یا محصول را از شما خرید کند.


کل مطالبی که مشتری نیاز دارد بشنود را اماده می‌کنید و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه می‌شوید


لازم نیست وقت زیادی بگذارید و هربار کافیست حدود ۶ تا ۷ خط برای مخاطب بنویسید. کمتر از ۱۰ دقیقه زمان


حتی اگر منجر به خرید نهایی نشودُ بازدید سایت شمارا بالا می‌برد که تاثیر مستقیم روی بهبود سئو دارد

جایگاه‌سازی

برند لپتاپ‌تان چیست؟

جایگاه سازی یعنی وقتی اسم لپتاپ را می‌شنوید به سرعت ایسوس،مک بوک و اچ پی به ذهن‌تان می‌رسد.یعنی در قسمتی از مغز که اطلاعات لپتاپ‌ها را نگه‌میدارد، ایسوس از همه واضح تر است. وقتی شما درباره یک محصول یا خدمت ، مرتبا جلوی چشم مخاطب باشید ( نه به شکل آزاردهنده، بلکه آموزشی ) هر زمان نیازی به آن محصول یا سرویس شد، جایگاه شما در مغز مخاطب درخشان‌تر از بقیه نامهاست


جایگاه سازی برند خودتان در ذهن مخاطب و ایجاد تصویر ذهنی از محصول و خدمات تان


ایجاد نیاز به این محصول از طریق نمایش و القای سودی که عاید خریدار این محصول می‌شود


تخصص

کار را باید به کاردان سپرد

کسی که بتواند در مورد موضوعی آموزش بدهد یعنی آن موضوع را خیلی خوب یادگرفته و تجربه کرده است. وقتی شما شروع به ارائه آموزش از طریق ایمیل مارکتینگ می‌کنید، اولین حسی که به مخاطب القا می‌شود اینست که ارسال کننده این ایمیل براستی متخصص این موضوع است. افراد حرف متخصصان را راحت‌تر قبول میکنند زیرا اعتماد بیشتری به متخصصان دارند و اگر روزی به این خدمات یا محصول نیاز داشته باشند به این متخصص رجوع می‌کنند.


القای حس تخصص و مهارت شما در ذهن مخاطب


اعتماد راحت‌تر مخاطب به شما و خدماتتان

معرفی شما به عنوان یک متخصص به دیگران



6 نکته درباره تاثیر ایمیل‌مارکتینگ بر فروش که نمی‌دانید

یک قدم جلوتر از رقبا خود باشید

ایمیل مارکتینگ


مرحله به مرحله ذهن مخاطب را آماده خرید کنید

برای تبدیل یک مشتری بالقوه به خریدار ، ایمیل مارکتینگ یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روشهاست که بازدهی فوق‌العاده آن شمارا شگفت زده خواهد کرد.تصور کنید که حدود ۱۰۰۰ایمیل از کاربران خود دارید و هر هفته یک ایمیل برایشان ارسال می‌کنید که نهایت هزینه آن یکساعت وقت است.حتی ۱٪ ازین جمعیت به مشتری تبدیل شوند شما ۱۰مشتری جدید خواهید داشت که برای پیداکردنشان هفته‌ای یکساعت وقت سرمایه‌گذاری کردید.

استراتژی اصلی ایمیل مارکتینگ ، جایگاه‌سازی (از طریق حضور همیشگی کنار مخاطب) و نمایش تخصص ( آموزش ) است. مشتری برای تبدیل به خریدار شدن نیاز به اعتمادسازی دارد. در یک مثال ساده برای خرید یک گوشی بیشتر به آموزش و مقایسه دیجیکالا اعتماد می‌کنید یا حرف فروشنده‌های بازار؟؟؟ حتی ممکن است از دیجیکالا گرانتر هم بخرید اما ترجیح می‌دهید از یک خبره و متخصص خرید کنید.


خدمات ما در این بخش




لیست ایمیل


لیستی از مخاطبین سایت که روزگاری برای نیازی که داشتند به سایت شما مراجعه کردند و دلیل خوبی برای اعلام ایمیل خود در سایت شما داشتند




تیترنویسی قوی


فقط ۳تا ۷ ثانیه زمان دارید که مخاطب را راضی کنید ایمیل شمارا باز کند یا نه ؟ برای این ۳تا۷ثانیه باید کاملا آماده باشید




محتوای ایمیل


متن ایمیل، ظرافت‌های خاصی برای نگارش دارد که اگر به آن توجه نکنید نتیجه مناسبی نخواهید گرفت. یا ایمیل اسپم می‌شود و یا بدون تاثیر خاصی روی مخاطب، به سطل زباله منتقل می‌شود




بررسی نتایج


بررسی نتیجه هر کمپین ایمیلی، نرخ بازشدن و کلیک شدن ایمیل و بررسی نقاطی که کلیک بیشتری شده



اشتراک تجربه

تقریبا همه مراجعان ما نگرانی‌هایی دارند که مشترک است و براحتی قابل حل!

چرا مارا انتخاب می‌کنند

این خدمات را هدیه بگیرید

یک مشتری راضی ۷ مشتری جدید برای کسب‌وکار شما می‌آورد.هیچ تبلیغاتی چنین بُردی برای شما ندارد

brand09

 

اول

پنل ایمیل حرفه‌ای

یک پنل حرفه‌ای ولی در عین حال ساده ، بسیاری از مشکلات شمارا برای انجام ایمیل مارکتینگ رفع میکند و شما می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و نتیجه بهتری داشته باشید.

brand10

 

دوم

اصول تیتر نویسی

یاد بگیریم چطور با یک تیتر جذاب ، مخاطب ایمیل را کنجکاو کنیم تا ایمیل را باز کند

brand11

 

سوم

آموزش نگارش متن اصلی

اینکه چطور متن ایمیل را بنویسیم تا منجر به خرید مشتری شود . حتی در اولین ایمیل ، شاید دور از ذهن باشد اما امکان پذیر است.

brand012

 

چهارم

۲فرم جذب ایمیل

۲فرم جذب ایمیل برای شما اماده می‌کنیم تا شما برای شروع حداقل ۳مرحله جلوتر از بقیه باشید.


۶ نکته درباره تاثیر ایمیل‌مارکتینگ بر فروش که نمی‌دانید

یک قدم جلوتر از رقبا خود باشید
مارا به اشتراک بگذارید