پشتیبانی سایت شرکتی

امروزه اهمیت داشتن سایت بر کسی پوشیده نیست. هر سازمان،شرکت، موسسه،برند یا کسب‌وکار برای معرفی خود در فضای دیجیتال و تعامل با مخاطبین و یا مشتریان و افراد جامعه هدف خود، به داشتن یک سایت اختصاصی نیاز ضروری دارد؛ اما چیزی که معمولا  افراد از آن بی‌اطلاع هستند، این است که پشتیبانی و نگهداری سایت نیز به اندازه‌ی طراحی سایت از اهمیت کافی برخوردار است. طراحی سایت بدون اینکه از خدمات پشتیبانی و نگهداری مناسبی برخوردار باشد،باعث خواهد شد که پس از مدتی ساختار سایت از شکل استاندارد خود خارج شده و روند عملکرد مطلوب و بدون عی آن به خطر افتد. به طور کلی در راستای ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت و پرتال، اقداماتی از قبیل بررسی راهکارهای حفظ امنیت، انجام به روز رسانی ساختار‌های فنی سیستم، تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان جهت حفظ اطلاعات آن، و برطرف نمودن ایرادات فنی و اشکالات ساختاری که در طول زمان ممکن است در ارتباط با سایت و سامانه رخ دهند، صورت می پذیرد. شرکت سایتک خدمات فوق العاده ایی در جهت پشتیبانی سایت شرکتی اصفهان ارائه می دهد و شما کافی است با اعتماد به ما به راحتی از این خدمات بهره ببرید.
 
پشتیبانی سایت شرکتی

پشتیبانی سایت شرکتی

 

برای بهره گیری از خدمات فوق العاده ما درپشتیبانی سایت همین الان قدام کنید.فقط کافی است که بر روی دکمه زیر( "بریف طراحی سایت" )کلیک کنید تا بتوانید به راحتی وارد بازار رقابتی دیجیتالی شوید و شانس رقابت با بهترین ها را داشته باشید.  

مدیریت و پشتیبانی سایت خود را به ما بسپارید

با خدمات پشتیبانی ما دیگر نیاز به استخدام مدیر سایت ندارید


پشتیبانی سایت یعنی چه و چه وظایفی دارد؟؟
1- تعلیم مدیران سایت که بتوانند به راحتی با محیط مدیریت سایت کار کنند و تغییرات لازم را انجام دهند که البته این تغییرات شامل تغییرات گرافیکی مانند تغییر طراحی سایت یا چیدمان سایت نمی باشد زیرا این موارد نیازمند آموزش های حرفه ای تر می باشد. 2- رفع عیب و ایرادهای احتمالی که در طول یکسال ممکن است پیش بیاید مثل بالا نیامدن سایت در یک صفحه و یا وصل نشدن فرم سایت به درگاه های بانکی و مواردی از این قبیل. لازم به ذکر است این موارد زمانی بدون هزینه می بایست از طرف شرکت طراحی سایت به عنوان خدمات پشتیبانی انجام شود که این اشتباه از طرف صاحب سایت نباشد چرا که اگر مشتری در قسمتی از سایت تغییری ایجاد کند که باعث به هم ریختن چیدمان یا پاک شدن قسمتی از سایت شود شرکت طراح سایت می تواند در ازای درست کردن این مشکل درخواست وجه نماید که البته معمولا تا یک یا دو مورد را شرکت می‌تواند چشم‌پوشی کند. 3- گرفتن بکاپ های هفتگی یا ده روزه یا ماهانه نیز از جمله وظایف شرکت طراحی سایت می باشد که باید به عنوان پشتیبانی به مشتریان خود ارائه دهد تا در صورت بروز مشکل به واسطه اشتباهات اپراتور سایت و یا حتی هک شدن سایت بتوان اطلاعات اولیه را برگرداند . در واقع پشتیبان سایت باید تکیه‌گاه امن اینترنتی برای یک شرکت باشد که بتواند هم مشکلات و عیوب احتمالی را رفع کند و هم با بروز مشکلی در سایت بتواند علل و عوامل بروز حادثه را شناسایی کرده و از بروز مجدد آنها جلوگیری کند یک تیم طراحی سایت شرکتی در اصفهان چنانچه با تجربه ای باشد می‌تواند در دوران پشتیبانی با ارائه مشاوره های خوب و به موقع و لازم ، شما را از تغییرات بازار و موقعیت های جدیدی که به واسطه پیشرفت دنیای تکنولوژی ایجاد می‌شود آگاه کند و باعث پیشرفت و بهبود هرچه بیشتر یک کسب و کار بشود. البته ارائه دادن مشاوره جهت بهبود سایت از وظایف پشتیبانی سایت تیم طراحی نیست ولی شرکت‌های خوب طراحی سایت این خدمات را ارائه می دهند.از دیگر مواردی که صاحبان سایت میتوانند از شرکت طراحی سایتشان خدمات بگیرند .مواردی همچون  سئو سایت در اصفهان میباشد که آن هم از موارد بسیار مهم در امر طراحی سایت و تجارت الکترونیک میباشد. به همه شرکت‌های فعال در اصفهان توصیه می کنیم از شرکت های معتبر طراحی سایت در اصفهان که دارای سابقه و تجربه کافی در این زمینه هستند خدمات بگیرند تا در آینده به مشکل برخورد نکنند.


پشتیبانی سایت در اصفهان

پشتیبانی سایت در اصفهان

مارا به اشتراک بگذارید