مشاوره سئو در اصفهان

مشاوره سئو در اصفهان ، امروزه با توجه به گستردگی اطلاعات در اینترنت و پیچیده تر شدن الگوریتم های گوگل نیز آموزش سئو در چند ساعت، دیگر امکان پذیر نیست در نتیجه بهتر است در زمینه سئو سایت خود به طور جدی یک مشاوره سئو حرفه ای داشته باشید.

در شرکت های بزرگ دنیا که در کلمات رقابتی فعالیت می کنند، نیاز به حضور دائمی یک مشاور سئو در مرکز فعالیت های سایت کاملا محسوس است. حتی حضور یک روزه مشاور سئو در طول هفته می تواند کمک زیادی در جهت پیشرفت سایت در حوزه بازاریابی آنلاین کند. مشاور سئو همچون راهنمای مجموعه در جهت گیری فعالیت های نیروهای انسانی هر سایت است. اگر مسیر موفقیت سایت را در جایی اشتباه بروید، ممکن است ماه ها از رقابت عقب بمانید و این مسئله خوشایندی نیست.

مشاوره سئو در اصفهان

مشاوره سئو در اصفهان

به چه کسی مشاور سئو گفته می شود؟

مشاور سئو فردی متخصص و حرفه ای در زمینه سئو می باشد. اگر می خواهید کسب و کار خود را آنالیز کنید و فروش بیشتری داشته باشید شما به مشاوره سئو نیاز دارید. زیرا از راهنمایی های او برای افزایش ترافیک سئو ارگانیت بالا کمک می گیرید. مشاور سئو در این زمینه تجربه و تخصص بالایی دارد و با ارائه مشاوره اصولی برا اساس فاکتور های گوگل برای بهبود رتبه کسب و کار شما تلاش می کند. به طور کلی اگر سعی در پیشرفت و بهبود عملکرد کسب و کار خود در گوگل دارید، باید از راهنمایی های که در مشاروه سئو دریافت می کنید استفاده کنید.

سئو چیست؟

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، در جهت بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. عوامل زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

تعریف دقیق سئو چیست؟  سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا موقعیت بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

  شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰
  شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸
  شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۲۳۱۵۷۳
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰

اهمیت سئو در چیست؟

بیشتر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، در نتیجه در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این قضیه نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و پس از مدتی هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

مشاوره سئو در اصفهان

مشاوره سئو در کسب‌وکارها

وجود افراد مشاور نما به شدت به کسب و کار شما آسیب می رساند پس در انتخاب یک مشاور سئو دقت لازم را داشته باشید. شاید برای شما سوال باشد که چگونه می توان یک مشاور نما را از یک مشاور حرفه ای تشخیص داد؟

یک مشاور حرفه ای دارای نمونه کارها و سوابق فعالیت است، همچنین آگاهی و تجربه کافی برای موفقیت کسب و کارها در هر زمینه ای دارد. وجود یک مشاور seo‌ کاردان در تحقق بخشیدن به پیشنهادها و تصمیماتی که برای کسب و کارتان دارید تاثرگذار است. دیگر نیازی نیست که از به وجود آمدن مشکلات در سایت خود نگران باشید زیرا مشاور بهترین راه حل ها را برای رفع مشکلات سایت شما ارائه می دهد.

بررسی ویژگی های یک مشاور سئو

برای بهتر دیده شدن خدمات و محصولات ،معرفی شما به مشتری ها و جلب اعتماد آنها به مشاروه سئو نیاز داردید. اما یک مشارو سئو خوب چه ویژگی های باید داشته باشد تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

  • داشتن نمونه کار های قوی
  • مدیریت بودجه و راهنمایی در زمینه اجرای مناسب ترین برنامه سئو
  • تحلیل کلمات کلیدی هدف و اولویت بندی، آنالیز رقبا
  • در صورت بروز مشکل راه حل های حرفه‌ای و تخصصی دارد
  • نظارت بر تولید محتوای کاربردی و مفید
  • به تمامی ابزار سئو مسلط است
  • الگوریتم های گوگل را میداند و بروز عمل می کند
  • بررسی خطاهای گوگل و اصلاح آنها
  • تعیین مسیر کاری و هدف گذاری تولید محتوا و کسب جایگاه در گوگل
  • بررسی وضعیت هاست و دامنه از نظر کیفیت و سرعت و…

 

مشاوره سئو در اصفهان

وظایف و تخصص مشاور سئو

یک مشاور سئو برای قدرتمند شدن سایت شما را راهنمایی می کند و به تمام سوالات شما پاسخ می دهد. یک مشاور سئو حرفه ای در زمینه صنعت بازاریابی دیجیتال ، خدمات مدیریت پروژه ، ابزار های سئو و تجزیه و تحلیل مهارت و تخصص دارد. از جمله مهمترین وظایفی که یک مشاور سئو انجام می دهد شامل این موارد است:

  1. مهارت در سئو داخلی سایت : که شامل سئو محتوا، تحقیق کلمات کلیدی و ساختار درست سئو داخلی می باشد.
  2. مهارت در سئو خارجی : یک مشاور سئو باید توانایی بررسی وضعیت سئو خارجی سایت را داشته باشد و توانایی اجرای یک پلن سئو خارجی را داشته باشد.
  3. آنالیز رقبا : با استفاده از آنالیز رقبا نقاط ضعف و قدرت سایت خود را شناسایی می کند و همچنین می تواند از رقبا برای بهبود سایت ایده بگیرد.

از دیگر وظایف مشاروه سئو می توان به مواردی مانند: تعیین استراتژی، رفع ایرادات سایت، یکپارچه سازی، مهارت در آلگوریتم های پیچیده گوگل، بررسی رفتار کاربران و تعامل صحیح با آن‌ها و… اشاره داشت.

خدمات مشاوره سئو

خدمات مشاوره سئو در اصفهان به صورتی است که سعی می کنیم مجموعه ما و مجموعه مشتریان در ابتدا به درک متقابلی از نیاز ها و انتظارات یکدیگر برسند. قطعا شما نیز انتظاراتی از ما داشته و ما خود را موظف به شفاف سازی هر نقطه مبهمی از فعالیت هایمان می دانیم. در هنگام مشاوره سئو می توانید سوالات زیر را به عنوان نمونه مطرح کنید که در این حیطه کاملا منطقی و بر اساس عرف هستند:

  • مهمترین مشکلات سایت من در حال حاضر چیست که باعث افت رتبه آن شده است؟
  • چه راهکارهایی را شما در جهت سئو پیاده سازی می کنید؟
  • آیا بهبود سئو سایت موجب افزایش رتبه الکسا  می گردد؟
  • تجربه شما در زمینه سئو چقدر است؟
  • چند سال است که در این زمینه فعالیت دارید؟
  • پیش بینی شما از مدت زمان دستیابی به نتایج دلخواه چقدر است؟
  • براورد هزینه شما از این پروژه چقدر می باشد؟

برای بهره گیری از خدمات فوق العاده ما در سئو سایت همین الان قدام کنید. فقط کافی است که بر روی دکمه زیر( “بریف طراحی سایت” )کلیک کنید تا بتوانید به راحتی وارد بازار رقابتی دیجیتالی شوید و شانس رقابت با بهترین ها را داشته باشید.

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

بهتر است قبل راه اندازی یک وب سایت برای انتخاب هاست ، دامنه ، امکانات مورد نیاز یک سایت و غیره از یک مشاور سئو کمک بگیرید. اما برای پاسخ به این سوال باید گفت اگر شما یک کسب وکار اینترنتی دارید وجود یک مشاور سئو برای پیشرفت در عملکرد سایت شما در گوگل ضرروی است. کند بودن سرعت لود سایت، نیاز به افزایش نرخ کلیک، کاهش زمان بانس ریت،وجود خطاهای Redirectّ، رفع خطای کنونیکال، محتواهای تکراری، اسپم سایت و…. همگی مشکلاتی هستند که نیاز شما به مشاوره سئو را بیان می کنند. پس نتیجه میگیریم فرقی نمی کند یک کسب و کار تازه راه اندازی شده باشید یا قدیمی برای حل مشکلات همیشه به مشاوره سئو نیاز دارید.

 

هزینه مشاوره سئو

هر شخص مشاوری در هر حوزه ای که کار می کند، در قبال مشاوره ای که انجام می دهد، مسلما حق مشاوره ای دریافت می کند که معمولا از طریق خود شخص مشاور و یا اتحادیه آن حوزه کاری تعیین می شود. در حوزه بازاریابی دیجیتال و سئو اتحادیه ای وجود ندارد و هزینه مشاوره سئو و بهینه سازی معمولا در اول کار و به صورت توافقی تعیین می شود. مشاوره سئو می تواند ادامه دار باشد و یا به صورت ساعتی باشد. لازم به ذکر است بدانید زمانی که شما در بخش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید، هزینه‌هایی که برای مشاوره سئو انجام می‌دهید، که نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شوند.

مشاروه سئو آنلاین

امکان دریافت مشاوره آنلاین از سوی ما امکان پذیر است. اگر در هر شهر یا استانی از کشور باشید می توانید از خدمات مشاوره آنلاین ما بهرمند شوید. دریافت مشاروه سئو به صورت تلفنی ، از طریق واتس آپ و دیگر برنامه های دسترسی برای کاربران فراهم است. با استفاده از مشاروه سئو آنلاین بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی و اتلاف وقت از امکانات مشاروه ما نتیجه بگیرید. جهت دریافت مشاروه سئو با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل نماید.

  شماره تماس : ۰۹۱۳۵۷۵۷۰۳۰
  شماره دفتر:۰۳۱۹۵۰۱۰۲۵۸
  شماره پشتیبانی :۰۳۱۳۲۲۳۱۵۷۳
آدرس: اصفهان،خيابان چهارباغ خواجو، انتهای خیابان عافیت، بن بست شاد(۸)،پلاک ۳۰

 

سخن پایانی

با استفاده از مشاوره سئو اصولی می توانید تمامی راه های رسیدن به اهداف خود را بررسی کنید و برنامه ریزی درستی برای کسب و کار خود داشته باشید. اما در انتخاب یک مشاور سئو باید توجه داشته باشید که از فردی با تجربه و متخصص مشاوره دریافت نماید. در زمینه مشاوره سئو و بهینه سازی سایت هرگونه سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

 

مارا به اشتراک بگذارید