قیمت طراحی سایت

یکی از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات را میتوانید در حوزه طراحی سایت مشاهده کنید. هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است با توجه به ملاک ها و معیار های خود قیمت متفاوتی را برای طراحی سایت ارائه میکند. این بازه وسیع قیمت طراحی سایت، موجب سردرگمی کارفرمایان نیز شده است. برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایت با قیمتی نازل اما امکانات بسیار را مشاهده کند، از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که سایتی با امکانات نه چندان گسترده را با هزینه ای هنگفت ارائه میکند. قیمت طراحی سایت

برای بهره گیری از خدمات فوق العاده ما در طراحی سایت همین الان قدام کنید.فقط کافی است که بر روی دکمه زیر( “بریف طراحی سایت” )کلیک کنید تا بتوانید به راحتی وارد بازار رقابتی دیجیتالی شوید و شانس رقابت با بهترین ها را داشته باشید.  

مهمترین نکاتی که برای طراحی سایت لازم است بدانید

یک قدم جلوتر از طراح سایت خود باشید
 

بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت براساس نوع سایت مشخص  می شود. تعداد دسته بندی سایت ها این روزها بسیار زیاد است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت های دانلود، سایت آپلود و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند. در قدم دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع سایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری ، تجربه کاربری ، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، کدنویسی سمت سرور، هماهنگی با مرورگرهای مختلف،کدنویسی سمت کاربر و...  از جمله مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت طراحی سایت تاثیر خواهند داشت. نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیر زیادی دارد. در نظر داشته باشید که شرکت طراحی سایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه میکند.
تعرفه طراحی وب سایت به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود. ما در وبسیما برای برآورد هزینه تمام شده پروژه ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی یک وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.
قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت


سرعت و بازدهی سایت

سرعت و بازدهی سایت

 سرعت و بازدهی سایت

عوامل مختلفی روی سرعت یک سایت تاثیر می گذارند. مجموعه ی این عوامل که هر کدام به تنهایی ممکن است چندان به چشم نیایند تاثیر زیادی بر روی رضایت کاربران در تعامل با سایت شما خواهد داشت. افزایش بازدهی سایت می تواند علاوه بر جلب رضایت کاربران موجب کاهش هزینه های سرور و صرفه جویی چشمگیری در بهره برداری از منابع آن شود. منظور از افزایش بازدهی و افزایش سرعت رسیدن به بهینه ترین حالت ممکن در انجام درخواست هاست. رعایت استانداردها هنگام طراحی سایت میتواند زمان کافی و لازم  برای اجرای پروژه را افزایش داده و بر قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار باشد.


پنل مدیریتی قدرتمند

پنل مدیریتی قدرتمند

پنل مدیریتی قدرتمند

برخی سایت ها یک بار برای همیشه طراحی میشوند و پس از اجرا روی دامنه اصلی، دیگر کار خاصی را انجام نمیدهند. از این دسته سایت ها میتوان به طراحی سایت شرکتی ساده یا سایت های شخصی یک صفحه ای اشاره کرد. از طرفی دیگر بعضی از سایت ها همواره در حال فعالیت بوده و امکانات و خدمات زیادی در آن ها قرار داده شده است. قطعا هزینه طراحی سایت در این دو مورد نیز با توجه به میزان فعالیت سایت متفاوت است. سایت هایی که به صورت مداوم آپدیت می شوند طبیعتا از لحاظ هزینه در سطح بالاتری قرار خواهند گرفت. برای اینکه محتوای سایت شما به راحتی قابل تغییر باشد شما نیازمند یک پنل مدیریتی قدرتمند هستید که طراحی و اجرای آن میتواند مستقیما بر هزینه طراحی سایت تاثیرگذار باشد.


ترافیک سایت

ترافیک سایت

ترافیک سایت و تعامل کاربران با سایت

تعداد ترافیک روزانه یا ورودی- خروجی کاربر در یک سایت باید مشخص شود.باید تعیین شود که کاربران معمولا چه عملکردی در سایت دارند و تا چه میزان امکانات و خدمات آن را به کار میگیرند. در واقع سایت ملزم است که به ریزترین درخواست های کاربر پاسخ دهد و کامل با او در تعامل باشد. میزان توجه به این موضوع نقش مهمی در تجربه کاربر سایت دارد که البته در قیمت طراحی سایت نیز موثر است.


امکانات حرفه ای و اختصاصی

امکانات حرفه ای و اختصاصی

امکانات حرفه ای و اختصاصی

امکانات حرفه ای و اختصاصی هر سایت در تعیین قیمت طراحی سایت نقش مهمی دارد. مثلا در طراحی سایت فروشگاهی ، از دید یک بازدیدکننده ویژگی هایی همچون عضویت در سایت، مشاهده مشخصات و تصاویر محصول، سبد خرید کامل، امکان مقایسه کالاها و… موارد لازمی هستند که میتوانند با اهمیت باشند. از دید مدیر سایت نیز امکاناتی همچون ثبت کالا، مشاهده مشخصات کاربران، مدیریت تراکنش های خرید، مدیریت موجودی کالا، مدیریت نظرات و… میتوانند مواردی باشند که قیمت طراحی سایت فروشگاهی را تعیین کنند.


بودجه طراحی سایت

بودجه طراحی سایت

بودجه طراحی سایت

نکته دیگری که که بر قیمت طراحی سایت از طرف برخی شرکت های طراحی سایت موثر است، میزان بودجه و اهتمام کارفرما به طراحی سایت است. گاهی یک استارتاپ کوچک با هزینه ای محدود درخواست سفارش طراحی سایت میکند و گاهی نیز یک برند تجاری بزرگ برای طراحی وبسایتش هزینه زیادی را کنار میگذارد. البته لزوما هزینه بیشتر مساوی با طراحی سایت بهتر و تخصصی تر نیست.
مارا به اشتراک بگذارید