طراحی سایت شرکتی

یکی از پر استفاده ترین انواع سایت ها ، طراحی سایت شرکتی است. شرکتهای زیادی با معرفی خدمات و محصولات خود روی اینترنت ، هم راه ارتباطی آسان تری ایجاد میکنند و هم شانس داشتن تعداد بیشتری مشتری را میابند. به این صورت ک لازم نیست تمام وقت ، پشت تلفن نشسته و همه چیز را توضیح دهند، یک صفحه از سایت را برای همه این توضیحات اختصاص میدهند. طراحی سایت شرکتی راهی برای معرفی شرکت و خدمات آن در محدوده جغرافیاییی وسیع تر است. با طراحی سایت شرکتی افراد می توانند به راحتی در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنند. در واقع از طراحی سایت شرکتی می توان به عنوان یک تبلیغ طولانی یاد کرد. به روزرسانی اطلاعات، خدمات، محصولات و سرویس ها در سایت شرکتی به مراتب آسان تر ، سریع تر وکم هزینه تر از سایر روش های معرفی محصول است. طراحی سایت شرکتی در واقع یک پلت فرم در فضای اینترنتی است که شما به راحتی وخیلی سریع می توانید محصولات و خدمات خود را در آن معرفی کنید، در مواردی اقدام به فروش آنها کنید و  همچنین به راحتی  قادر به به روز رسانی اطلاعات مشتریان در مورد خدمات و محصولات خود خواهید بود. طراحی سایت شرکتی در اصفهان



برای بهره گیری از خدمات فوق العاده ما در طراحی سایت همین الان قدام کنید.فقط کافی است که بر روی دکمه زیر( “بریف طراحی سایت” )کلیک کنید تا بتوانید به راحتی وارد بازار رقابتی دیجیتالی شوید و شانس رقابت با بهترین ها را داشته باشید.

مهمترین نکاتی که برای طراحی سایت لازم است بدانید

یک قدم جلوتر از طراح سایت خود باشید


وب سایت شرکتی برای چه افراد و شرکتهایی مفید است؟

طراحی سایت شرکتی سایت هایی هستند که در جهت اهداف بازرگانی و تجاری یک شرکت طراحی می شوند. امروزه اغلب شرکتهایی که با عموم جامعه در تعامل هستند نیاز به یک سایت را حس می کنند و شرکتهای بزرگتر به سایتی نیاز دارند تا برند خود را مدیریت کنند و یا با شرکتهای تابع خود در تماس باشند.

طراحی سایت شرکتی چه کمکی به کسب وکار می کند؟

طراحی سایت شرکتی نوعی طراحی سایت است که هدف اصلی آن معرفی محصولات و خدمات یک شرکت است. سایت شرکتی ، عنوان سایت های است که برای شرکت ها و سازمان ها یا برند ها استفاده میشود که بیشتر جنبه معرفی ، نمایش نمونه کار ها و خدمات و … را دارد . این سایت معمولا جنبه ی معرفی یک سازمان و تبلیغات در فضای مجازی دارند . همچنین راه ارتباطی مناسبی برای مشتریان با شما است.
این پیشرفت تکنولوژی است که نه تنها موجب استفاده از وب سایت ها در دنیای امروز شده است بلکه موجب پدیدار شدن بسیاری از کسب و کارهای مختلف و متنوع نیز شده است.از طرفی روند رو به رشد استفاده از اینترنت از سوی کاربران نیز باعث شده است تا کسب و کارها بیش از قبل، طراحی سایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود استفاده کنند.

سایت های شرکتی معمولا دارای بخش های زیر هستند :

1-صفحه ی نخست:

در صفحه ی نخست نمای کلی از شرکت ، بهترین نمونه کار ها ، خدمات، شعار  و اطلاعات تماس قرار میگیرند .

2-صفحه ی نمونه کار ها:

در این قسمت تمام نمونه کار های آن شرکت یا سازمان بر اساس دسته بندی قرار داده میشوند و هر کدام از نمونه کار ها دارای جزییات بیشتر می باشند که در آن توضیح کاملی از آن فعالیت به چشم میخورد .

3-صفحه ی خدمات:

لیست تمام خدمات شرکت به صورت کامل شرح داده شده است.

4-صفحه ی گالری:

در این صفحه تصاویر مربوط به خدمات شرکت و محصولات و یا گواهی نامه ها و … غیر می تواند وجود داشته باشد .

5-صفحه ی درباره ما:

این صفحه می تواند دارای بخش های مختلف از جمله توضیح در باره سازمان ، تاریخ شروع فعالیت و … می باشد.همچنین این صفحه می تواند دارای قسمت تیم ما باشد که اعضای آن سازمان را بر اساس مرتبه در سازمان طبقه بندی کرد .این قسمت همچنین می تواند دارای لینک شبکه های اجتماعی و توضیح مختصر به همراه تصویر اعضا می تواند باشد .

6-صفحه ی تماس با ما:

این صفحه دارای آدرس شعب مختلف شرکت ، اطلاعات شبکه های اجتماعی ،  اطلاعت تماس  و فرم تماس باما  است که کاربران میتوانند به راحتی از طریق این فرم نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیر مجموعه ارسال کنند . همچنین یک نقشه گوگل برای نمایش شعبه های مختلف سازمان موجود است .

خصوصیات طراحی سایت شرکتی عبارتند از:

  1. سابقه و تجربه
  2. تخصص
  3. خدمات
  4. تعهد

مهمترین ویژگی های یک طراحی سایت شرکتی :

  1. افزایش اعتبار شرکت
  2. ارزیابی نقاط ضعف و قوت فعالیت های سازمان
  3. ارائه لیست از کالاها و خدمات شرکت بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی
  4. تماس همیشگی با کاربران سایت
 
مارا به اشتراک بگذارید