طراحی اختصاصی سایت در اصفهان


در پروسه طراحی سایت، سیستم های مختلفی باهم ادغام میگردد تا یک سیستم کلی با امکانات گستره را فراهم کند. اما در طراحی اختصاصی سایت همه تمرکز بر نیاز مشتری است و امکاناتی که نیاز دارد روی سایتش داشته باشد. معمولا در طراحی اختصاصی سایت کارفرمای پروژه به سیستمها و امکاناتی نیاز پیدا کرده که ایده خودش بوده و یا قبلا مشابه آن وجود نداشته باشد. بنا بر این باید دست بکار برنامه نویسی شد و همه چیز را از اول خلق کرد.

چرا طراحی اختصاصی سایت


سوال مهمی ک در اینجا پیش می‌آید اینست ک آیا کارفرمای سایت واقعا به طراحی اخصاصی سایت نیاز دارد ؟ چرا که یک فروشگاه اینترنتی ، فرم ثبت اطلاعات پیشرفته و یا یک وب سایت شرکتی ، نیازی به طراحی اخصاصی سایت ندارد و میتوان آن را با هزینه کمتر با CMS های وردپرس یا جوملا ، در زمان کمتری طراحی کرد. آیا منظور کارفرما ، طراحی اختصاصی قالب بوده است ؟ اینها سوالاتی است ک باید در دقایق اولیه جلسه توجیحی پاسخ داده شود. .

نیاز به طراحی اختصاصی سایت ؛


بسیاری از استارت‌آپ ها و ایده های نو نیاز به یک پلتفرم اختصاصی دارند که بتوان براحتی بخش های مختلف آنرا تغییر و گسترش داد و امکانات مختلف را به آن اضافه کرد. برنامه نویسی و طراحی اختصاصی سایت این امکان را فراهم میکند ک هویت کسب و کار خود و فرایند برند سازی را در قالب یک نرم افزار همه جانبه و کامل ارائه کنید.
در مجموعه سایتِک ، ما تقریبا هر ایده ای ک شما در سر داشته باشید را به یک سیستم مبتنی بر وب تبدیل میکنیم. این دستاورد حاصل تجربه چندین ساله و تیم برنامه نویسی قدرتمند ما در شرکت است. دکوراسیون مجازی ، باشگاه مشتریان ، سیستم کاریابی ، فروش بلیط و تور ، سیستم ثبت و در خواست ویزا ، نرم افزار هوشمند دریافت نوبت و .... همگی جز انواع طراحی سایت اختصاصی است ک در سایتک انجام شده است .
هزینه یک طراحی سایت اختصاصی طبعا بصورت ساعتی محاسبه میگردد و بسته به بزرگی سیستم میتواند تا چند ده میلیون تومان باشد.البته اعلام قیمت دقیقتر منوط به بررسی کامل خواسته ی کافرمای پروژه است.

مزیت طراحی اختصاصی سایت


در سایتک ما توانایی تبدیل هر ایده‌ای به یک وب سایت را داریم. مزیت وب سایت نسبت به اپلیکیشن موبایلی ، سهولت استفاده بسیار زیاد برای کاربران و انعطاف پذیری بسیار زیاد نسبت به تغییرات و گسترش برای کارفرمای پروژه است. برای توضیح این دو مورد ،نرم افزار اسنپ را یکبار با آپلیکیشن موبایلی و یکبار با طراحی اختصاصی سایت آن بررسی کنید.
تصور کنید شما برای سفارش اسنپ لازم است ابتدا نرم افزار آنرا دانلود کنید یعنی حدود ۲۵مگابایت از حجم بسته اینترنت بعلاوه حدود ۱۰۰ مگابایت از فضای حافظه گوشی. همه اینا تا زمانی ک شما عجله نداشته باشید خیلی آزار دهنده نیستند. اما برای سفارش اسنپ میتوانید به وب سایت ان مراجعه کنید و همه این دانلود ها و معطلی هارا نداشته باشید. در مورد دوم ، تیم اسنپ برای هر تغییر کوچک در نرم افزار آن ، باید نسخه جدیدی منتشر کند و منتظر بماند تا کاربران ظرف ۱ تا ۲ ماه آن را آپدیت کنند. اما اپدیت روی سایت ، بلافاصله انجام شده و در دسترس کاربران است.
 

مهمترین نکاتی که برای طراحی سایت لازم است بدانید

یک قدم جلوتر از طراح سایت خود باشید

طراحی اختصاصی سایت

مزایای انتخاب طراحی اختصاصی سایت


مراحل انجام طراحی اختصاصی سایت

برای انجام یک طراحی اختصاصی سایت به صرف زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل اولیه نیاز است. یک شروع حساب شده میتواند تاحد زیادی از اصلاحات و خطاهای حین کار کم کند. مراحل انجام یک پروژه طراحی سایت اختصاصی به این صورت است که :
  1. بررسی نیاز کارفرما و انتظارات او از طرح نهایی
  2. طراحی گرافیک سایت با فتوشاپ بر اساس سلیقه و نیاز کارفرما
  3. ارائه طرح به کارفرما ، انجام اصلاحات و دریافت تاییدیه طرح گرافیک
  4. تبدیل طرح PSD به قالب HTML
  5. برنامه نویسی امکانات درخواستی کارفرما
  6. برنامه نویسی پنل مدیریت سایت
  7. تطبیق کدهای سیستم با قالب سایت
  8. تحویل اولیه به کارفرما و تست موقت
  9. رفع مشکلات احتمالی و تحویل کامل سایت
  10. همراه آموزش سایت به کارفرما یا نماینده وی
نکته مهم در طراحی اختصاصی سایت این است که از نظر بیشتر افراد ، یک سایت اختصاصی ، ظاهری ساده و پیش پا افتاده دارد چرا که تمرکز اصلی بر فرایندها و عملیاتهایی است که قرار است انجام گیرد. به همین دلیل احتمال زیادی دارد شما یک طراحی اختصاصی مربوط به کارفرمای دیگری را نپسندید. اما اگر به خدماتی که آن سایت ارائه میکند نیاز پیدا کنید قطعا از کار کردن با آن لذت میبرید

نمونه کار طراحی اختصاصی سایت


پشتیبانی سایت

بفکر طراحی اختصاصی سایت خود هستید ؟

این فرم را تکمیل کنید ،هرچیزی ک فکر میکنید لازم است بدانیم برای ما بنویسید ، ما سفارش شمارا بررسی می‌کنیم و با اطلاعات مناسبی ، با شما تماس می‌گیریم.
یا با این شماره تماس بگیرید

۰۳۱ ۹۵۰ ۱۰۲۵۸

    1آیا شما با من قرارداد کاری میبندید ؟ نحوه پرداخت به چه صورت است ؟
    بله البته! همه چیز در قراردادی که برای شما تنظیم و ارسال میشود بصورت کامل شرح داده خواهدشد. نحوه پرداخت هم در این قرارداد ذکر میشود و بصورت خلاصه ، در شروع کار مبلغی را بصورت پیش پرداخت ، واریز میکنید و مابقی در چند مرحله تا زمان تکمیل سایت دریافت میگردد.
    زمان طراحی سایت هم بستگی به بزرگی پروژه دارد که در قرارداد اعلام میگردد
    2پشتیبانی یک طراحی سایت اختصاصی به چه صورتی است؟
    در همه قراردهای طراحی سایت اختصاصی ، یک ماه پشتیبانی عملیاتی دارید. یعنی پس رفع ایرادهای احتمالی و تکمیل نهایی پروژه و تحویل آن به شما ، یکماه فرصت کافی دارید تا بصورت عملیاتی از سایت استفاده کنید و اگر تغییراتی لازم است انجام شود، آن را به ما محول کنید.
    در این مدت اگر تغییرات پیش بینی نشده ای وجود داشته باشد میتوانید آن را اصلاح کنید.
    پس از این دوره یکماهه میتوانید به چند روش از خدمات پشتیبانی سایت ما استفاده کنید.
    3برای مدیریت سایتم باید چکار کنم ؟ آیا آموزش خاصی لازم است؟
    پس از تکمیل و تحویل سایت به مشتری، یک جلسه آموزشی برای او داریم. در این جلسه تمامی قستمهای سایت توضیح داده خواهد شدو نحوه تغییر و کار با آن برای مشتری شرح داده میشود. نکته خوب اینحاست که در پایان جلسه ویدیوی ضبط شده این آموزش به مشتری داده میشود تا با مشاهده چندباره آن بتواند براحتی تمامی قسمتهارا مدیریت کند.
    4اگر به امکانات جدیدی نیاز پیدا کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
    بسیار خوب !
    همه ایده ها به مرور پرورش پیدا میکنند و تکمیل تر میشوند. هر امکان جدیدی میتواند بصورت یک قرارداد جدید یا الحاقیه قرارداد قبلی ، توافق شود و انجام گیرد. مزیت طراحی اختصاصی سایت ، سهولت در بروز رسانی و گسترش امکانات آن است.

    اطلاعات تماس

    مارا به اشتراک بگذارید