شرکت طراحی سایت در اصفهان

انتخاب یک شرکت طراحی سایت ایده‌آل در اصفهان

انتخاب یک شرکت طراحی سایت در اصفهان اولین و مهمترین قدم خواهد بود اگر قصد طراحی سایت برای شرکت یا سازمان خود دارید. یک شرکت طراحی سایت خوب ، اول تجربه و مهارت کافی برای هدایت شما بسوی بهترین نتیجه را دارد ، دوما بر اساس سابقه طراحی های مشابه شما ، میتواند مشاوره خوبی به شما ارائه کند و حتی قسمتهایی بصورت خودسرانه به سایت شما اضافه کند ک بعدا بسیار بکار خواهد آمد.

شرکت کامپیوتری طراحی سایت خدمات لازم جهت طراحی سایت را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با کمک یک شرکت کامپیوتری طراحی سایت به راحتی وارد بازار دیجیتال شوید و شانس بیشتری برای جذب مشتری و رونق کسب و کار خود داشته باشید شکی نیست که راه اندازی سایت اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت و تجارت الکترونیک است و  سایت بزرگترین پایگاه اینترنتی شما خواهد بود. پس ایجاد سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار با اهمیت است.

۵۵سوال مهم در مورد طراحی سایت از خودتان بپرسید

یک قدم جلوتر از طراح سایت خود باشید


شرکت طراحی سایت

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب برای سفارش سایت تان باید به چند نکته توجه کنید :
  • سابقه کاری مناسب
  • موقعیت دفتر شرکت
  • کیفیت نمونه کارها
  • کیفیت مشتریان (از روی نمونه کارها)
  • صداقت در گفتار

به همین خاطر سعی کنید پروسه طراحی سایت خود را حساب شده پیش ببرید و کمتر روی قیمت تمرکز کنید. قیمت در واقع آخرین فاکتور مورد بررسی باید باشد. ابتدا از کیفیت خدمات مطمئن شوید چرا که قیمت کمتر همیشه به معنی « صرف وقت کمتر » خواهد بود و همین نکته باید برای شما بعنوان یک زنگ خطر باشد.
به سلیقه طراحان این شرکت طراحی سایت دقت کنید. آیا طراحی آنها ریسپانسیو است؟ آیا نوع طراحی آنها را می پسندید ؟ از روش ها و طراح های جدید استفاده میکنند یا هنوز همان طرح های چند سال پیش خود را ادامه داده اند. این ها همه مواردی است که باید در نظر بگیرید

طراحی سایت

وظایف شرکت طراحی سایت چیست؟

به طور کلی در یک شرکت طراحی سایت ، به دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان بخش کدها و Front-end نیاز داریم. متخصص طراحی  قسمت Back-end کسی است که مسئولیت نوشتن کدهای مختلف برای ایجاد ساختار اصلی سایت را به عهده دارد. این کدها همان چیزی هستند که از نظر بازدیدکنندگان یک سایت همواره پنهان هستند و بیش از هر چیز وظیفه راه اندازی و عملکرد یک سایت را به عهده دارند. یک متخصص طراحی سایت که وظیفه توسعه Back-end را به عهد دارد از زبان های برنامه‌نویسی همچون Python، ASP و PHP استفاده می‌کند.
در بحث طراحی قسمت Front-end همه کارها در جهت بهتر کردن ویژگی‌های دیداری یک سایت انجام می‌شوند. تمام چیزی که بازدیدکننده سایت می‌بیند، نتیجه کار یک توسعه دهنده Front-end‌ یا همان کسی است که با استفاده از کدهای مختلف ظاهر سایت را طراحی می‌ کند. برای توسعه ظاهر سایت، نیاز به کد نویسی است و نوشتن این کدها با زبان‌هایی همچون HTML، CSS و جاوا اسکریپت انجام می‌گیرد. البته همیشه در این پروسه همکاری با یک گرافیست وب می‌تواند نتایج بسیار بهتری رقم بزند.

طراحی سایت اصفهان

مشاوره و سفارش طراحی سایت

۱۰۲۵۸ ۹۵۰ ۰۳۱

نمونه کار طراحی سایت در اصفهان

1آیا شما با من قرارداد کاری میبندید ؟ نحوه پرداخت به چه صورت است ؟
بله البته! همه چیز در قراردادی که برای شما تنظیم و ارسال میشود بصورت کامل شرح داده خواهدشد. نحوه پرداخت هم در این قرارداد ذکر میشود و بصورت خلاصه ، در شروع کار مبلغی را بصورت پیش پرداخت ، واریز میکنید و مابقی در چند مرحله تا زمان تکمیل سایت دریافت میگردد.
زمان طراحی سایت هم تقریبا ۲۰ روز تا یک ماه است.
2ایا امکان طراحی مجدد سایت ، بدون از دست رفتن اطلاعات فعلی سایتم وجود دارد ؟
بله و بله !
یک طراحی خوب حداکثر ۳ تا ۴ سال پاسخگوی شما خواهد بود. پس از آن لازم است با یک طراحی جدید و امکانات جدیدتر ، مشتریان و مخاطبان بیشتری جذب کنید.
یکی از سرویس‌های بسیار پرکاربرد ما ، طراحی مجدد سایت ، برای کسانی است که در حال حاضر سایت دارند و قصد تغییر ظاهر آن را دارند. در این حالت بدون از دست رفتن اطلاعات قبلی . پوسته جدید برای سایت شما طراحی میشود و به همه قسمتهای فنی سایت شما انطباق پیدا خواهد کرد.
3برای مدیریت سایتم باید چکار کنم ؟ آیا آموزش خاصی لازم است؟
پس از تکمیل و تحویل سایت به مشتری، یک جلسه آموزشی برای او داریم. در این جلسه تمامی قستمهای سایت توضیح داده خواهد شدو نحوه تغییر و کار با آن برای مشتری شرح داده میشود. نکته خوب اینحاست که در پایان جلسه ویدیوی ضبط شده این آموزش به مشتری داده میشود تا با مشاهده چندباره آن بتواند براحتی تمامی قسمتهارا مدیریت کند.
4من وقت زیادی برای صرف کردن روی سایت و طراحی آن ندارم ولی به یک سایت خوب نیاز دارم
بسیار خوب !
تمامی اطلاعات اولیه را به ما بدهید و تا پایان کار طراحی آسوده به کارهای خود برسید. در پایان اگر تغییری لازم بود اعلام میکنید تا انجام شود. همه مراحل طراحی سایت و تولید محتوای داخلی آن را با هزینه مناسبی برای شما انجام میدهیم و مطمئنیم از نتیجه راضی خواهید بود.

اطلاعات تماس

مارا به اشتراک بگذارید