آموزش طراحی سایت در اصفهان

نیاز به طراحی سایت در عصر حاضر


آیا قبول دارید که بسیاری از کسب و کارها بخش بزرگی از فعالیتشون رو بصورت اینترنتی درآوردند؟
در عصری بسر میبریم ک ناچارا باید بفکر اینترنتی کردن بخشی از شغلمون باشیم وگرنه! . . توسط اون دسته از همکاران و رقبایی که به این سمت رفتند ، یعنی اینترنتی کردن شغلشون توسط وب سایت، گوگل و سئو ، از بازار حذف میشیم و اونا روز به روز شلوغ تر میشه کارشون و ما روز به روز خلوت تر !

چرا باید طراحی سایت یاد بگیرم؟


برای جوانان اگر جوان هستید و جویای کار ، طراحی سایت جزء رشته هايی هست که میتونید بصورت فریلنسر یا خود-کافرمایی شروع به کار و کسب درامد کنید


برای مدیران اگر شما صاحب کسب و کار خودتان هستید ، قطعا با دشواری های بازاریابی و پیدا کردن مشتری جدید روبرو بوده اید. متاسفانه اگر امروز به فکر طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی نباشید ، بزودی از گردونه رقابت خارج خواهید شد. آینده در دست کسب و کارهایی است که بازاریابی محتوایی و اینترنتی دارند.


برای آغازگران شغلی اگر ایده جدیدی برای راه اندازی کسب وکار دارید (استارت آپ) با آموزش طراحی سایت میتوانید بخش بزرگی از مدیریت سایت را خودتان انجام دهید.


برای فریلنسر ها اگر دوست دارید بصورت فریلنسر کار کنید و درامد کسب کنید ، یکی از درامدزا ترین روشهای فریلنسری ، طراحی سایت و تولید محتوا است. با گذران یک دوره کامل اموزش طراحی سایت ، میتوانید یک کسب و کار همیشگی و بی دردسر برای خودتان داشته باشید.


برای کسب و کارهای شبکه‌های اجتماعی اگر در شبکه های اجتماعی کسب و کاری دارید حتما محدودیت های این شبکه ها برای فروش و گسترش کار را حس کرده اید. واقعیت اینست که شبکه های اجتماعی ، فضای خوبی برای بازاریابی است اما امکانات مناسبی برای فروش و کسب درامد ندارد. با اموزش طراحی سایت میتوانید سایت خودتان را مدیریت کنید و فروش خود را افزایش دهید.


برای مهاجرت اگر قصد مهاجرت دارید ، اگاه باشید که طراحی سایت و تولید محتوا دو شاخه بسیار پرکاربرد است که اکثر کشورها از طریق Job Skill اقدام به جذب و استخدام نیروی مهاجر میکند و امتیاز بالایی برای متخصصان این رشته ها لحاظ میکنند.


شروع کنیم
اموزش طراحی سایت

آموزش وردپرس در اصفهان

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان و در عین حال حرفه‌ای است که با کمک آن می‌توان هر گونه وبسایت اعم از شرکتی، شخصی، خبری و فروشگاهی را ساخت. یعنی خیلی راحت می‌توانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید.
  • تا کنون بیش از ۷۴٫۶ میلیون سایت با وردپرس راه اندازی شده است
  • در گوگل ماهانه ۳۷ میلیون بار وردپرس و کلمات مرتبط با آن جستجو میشود
  • وردپرس به ۴۰ زبان برتر دنیا از جمله زبان شیرین فارسی ترجمه شده است
  • ۲۲% سایت های مطرح خبری جهان با وردپرس راه اندازی شده است
  • تاکنون بیش از ۹۹ بار وردپرس سیستم خود را به روز کرده است
  • بیش از ۲۹,۰۰۰ افزونه برای وردپرس تا به امروز به وجود آمده است
  • ۴۸ سایت از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا با وردپرس مدیریت میشود
  • و در نهایت وردپرس محبوبترین CMS بین بازاریابان مطرح جهان انتخاب شده است!

850

Fusce interdum


20

Sed auctor


29

Aliquam erat


1k

Maecenas non


مارا به اشتراک بگذارید